“Flott sted med ypperlig service”
Anmeldelse av SK Mat & Manniskor

SK Mat & Manniskor
Vurdert som nr. 18 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk for 8 retter med vinpakke og angret ikke på det. Mange herlige retter, vår favoritt ble lange med rotselleri. Fisken var perfekt tilberedt og smakte himmelsk.
Servitørene var kunnskapsrike og veldig hyggelige. Alt i alt en meget hyggelig aften.
Anbefales

1  Takk, Espen62

Anmeldt 19. september 2018

En av de bedre en-stjerners jeg har vært på. Flott lokale, hyggelige servitører og super mat. En torskerett hadde litt for mye salt, ellers kunne dette vært verdt to eller tre stjerner. Vinforslagene passet godt til rettene. Og fremfor alt veldig god Vaule for money.

Takk, theist2016
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

SK Mat og Människor er en fantastisk restaurant med gode mat- og drikke opplevelser. Vi ble godt tatt i mot og fikk en personlig oppfølging gjennom hele kvelden. Vår faste servitør var kunnskapsrik om hva som ble servert. Maten var basert på kortreiste / svenske råvarer. Vi valgte en 4-retters middag, som var helt passe i mengde og smaker. Det ble valgt vinpakke som var godt avstemt. Helhetsinntrykket er helt topp, og anbefaler ett besøk.

1  Takk, 879petterh
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Bestilte 6 retters meny. De fire første rettene var meget bra! God service og stemning. Hvis jeg skal pirke på noe så blir det smakskombinasjonen på de to siste rettene og at servitørene kunne vært mer oppmerksomme i forhold til påfyll av drikke. Ellers tipp topp! Kult konsept der kaldrettene blir tilbredt i samme rom som bespisning. Anbefaler å bestille bord i forkant. Kan gjøres enkelt på nettet.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, idaaa88
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

En kjempefin matopplevelse! Masse gode og spennende smaker i flotte lokaler. De aller fleste rettene smakte meget bra, og alt var nøye tilberedt. Vinpakken var også bra, og både mat og vin ble bra presentert før hver servering.

Eneste minuset for vår del var litt vonde stoler som det var tungt å sitte på i 5 timer som det tok med alle våre retter.

Anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Morten T

Reisende som så på SK Mat & Manniskor, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i SK Mat & Manniskor? Del dine erfaringer!