“Greit nok”

Cyrano Södravägen
Vurdert som nr. 86 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Fransk, Pizza
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

God mat og godt drikke. Litt for høy musikk- virket som om de hadde litt problemer med lydanlegget sitt. Litt rot m personalet- de hadde ikke helt oversikt og overblikk. Men - vi koste oss i godt selskap.

1  Takk, bodvold

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Alex representerer Cyrano på best mulig måte. Man føler seg velkommen fra første stund . Maten er utrolig god og ekte italiensk stemning. Verdt ett besøk

Takk, hiryk
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var som å komme inn i en restaurant i Italia. Kjempe koselig og nydelig pizza.
Menneskene som jobber her var veldig hyggelige.
Anbefaler denne restauranten.

Takk, Annie S
Anmeldt 4. oktober 2018

Vi var heldige og fikk bord for 12 personer en lørdag kveld - restauranten ble etter hvert propp-full, virket som et populært sted. De fleste valgte pizza - som viste seg å være et svært godt valg! Noen spiste kjøttretter og var også godt fornøyd - absolutt ingen var misfornøyde med maten. Meget blid og hyggelig betjening som virket entusiastiske og genuint opptatte av at gjestene hadde det bra! VI fikk oppmerksomhet hele tiden og ble til kaffe og noen drinker etterpå også - kjempe hyggelig sted. Sten-ovnsbakt pizza!

Takk, Glenn Robert L
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

God pizza rett ved siden av Universum, så vi gikk hit for å spise lunch mens vi var der. God pizza og helt fullt hus her til lunch den dagen vi var der. Effektive og hyggelige ansatte.

Takk, heidis335

Reisende som så på Cyrano Södravägen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Cyrano Södravägen? Del dine erfaringer!