“Små og gode pizzaer”

Cyrano Södravägen
Vurdert som nr. 83 av 1 491 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Fransk, Pizza
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Litt små pizzaer til en god pris! Vi spiste vegetable og roxanne takeaway og begge var gode! Hyggelige ansatte. Ville besøkt igjen!

1  Takk, mikkkel2020

Anmeldt 22. juli 2019

Vi skulle ha med barna ut å spise et sted i Gøteborg. Dette stedet har superhyggelig bevertning, usedvanlig god pizza i egen klasse og er absolutt verdt et besøk. Jeg barna spiste opp alt jeg bestilte en ekstra. Madam tok bilde

1  Takk, steffenfa
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi var på Cyrano i juli og fikk servert pizza. Den var god og autentisk, men spaghettien vi fikk servert ble minstemann dårlig av noen timer senere. Trivelig sted og bra service.

1  Takk, karstense
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste!
Hyggelige priser og personale.
Rask servering og deilig vedovnsbakt pizza!

1  Takk, davidwY7537SC
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Pizza fra stenovn blir aldri feil!

Enkel og behagelig meny både for store å små som gjorde oss godt fornøyde. En iskule på huset regning som en fin avslutning, så ble hele familien fornøyd

1  Takk, Øyvind M

Reisende som så på Cyrano Södravägen, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Cyrano Södravägen? Del dine erfaringer!