“Erfaringene når man er ute”
Anmeldelse av Magazzino

Magazzino
Vurdert som nr. 42 av 1 498 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Erfaringene når man er ute og reiser er naturligvis varierte, men stort sett blir vi behandlet som kunder/gjester skal. Jeg kan med hånden på hjertet si at dette er den verste restaurant-erfaringen jeg har hatt noensinne!!!! (jeg er 53 år).Vi hadde en hyggelig kelner, god forrett og alt virket bra. Så kom min pizza, som var rå, smakløs og med litt halvsmeltet ost som en dam i midten. Jeg sa ikke noe før kelneren kom og spurte om alt var ok. Da måtte jeg innrømme at jeg ikke syntes pizzaen var spesielt god og kelneren beklaget og tok den umiddelbart ut. Så…kommer det en mann (som viste seg å være eieren) og forteller meg, svært aggressivt, at det er SÅNN vi lager pizzaene her!, og hvis jeg vil ha en annen pizza kommer den til å være helt lik…. «Om jeg vil ha en sånn pizza?». «Nei takk», sier jeg. Og det var det!
Kelneren kommer tilbake og beklager og sier han er på vår side, men at dette er eieren og det ikke er noe han kan gjøre. Vi sier vi forstår og at det ikke er hans skyld. Pizzaen kommer på regningen, vi betaler. På vei ut møter jeg eier som ønsker meg en «fortsatt trävlig kväll». Jeg sier nei, det blir ikke så trivelig, for vi har blitt behandlet svært dårlig. Eier anklager så meg for å ha trakassert de andre gjestene på restauranten!!! Jeg spør hvem jeg har trakassert. Dette har han naturligvis ikke svar på, og mener nå at jeg har trakassert personalet!?!?! Jeg har ikke hevet stemmen én gang i løpet av besøket på Magazzino, men eieren har hengt over bordet vårt og fortalt meg svært aggressivt hvordan pizzaer lages og at jeg bare kan glemme å få en pizza som er noe bedre. Dette var vår siste feriedag, den siste middagen, og den ble avsluttet med en ekstremt ubehagelig opplevelse og en klump i halsen.
Mitt beste Gøteborg-råd: AVOID MAGAZZINO!!!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, ruselokka

Anmeldt 22. februar 2020

Fantastisk italiensk mat! Anbefales på det varmeste. Hyggelig atmosfære og veldig god service. Hit drar vi igjen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, PiaKlem
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Perfekt fra ende til annen! Herlig plass! Kjempegøy at bartenderen ikke bare ser ut som mario og louigi, men snakker som de og. Kom hit.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Christian S
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Bordet var ikke klart til tidspunktet vi hadde reservert. En time etter vi hadde bestilt maten kom servitøren og sa han hadde mistet lappen vår med bestillingen og vi måtte bestille på nytt. Ytterligere 20 minutter gikk. Når pizzaen endelig kom var den seig og «våt»..

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 861hannew
Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Vi spiste deres gnocchi og den var helt fantastisk. Vil absolutt anbefale og besøke denne restauranten om du er i nærheten. Fint lokale og veldig hyggelig betjening. Kommer absolutt til å dra hit igjen!

Dato for besøk: november 2019
Takk, evenski93

Reisende som så på Magazzino, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Magazzino? Del dine erfaringer!