TripAdvisor

Vurdert som nr. 1 av 1 620 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Dette var rett å slett helt utsøkt.

Vi spiste en 6 retters meny med egenutvalgte viner hvor de tilpasset maten til vinene.

Uten tvil den beste restaurant opplevelsen noensinne.

Dette anbefales sterkt og er verdt hver eneste krone!

Dato for besøk: september 2019
Takk, mariust168
privatarum, Ägare på Thornstroms Kok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Hej,
Tack för fin recension, kan inte bli bättre. Tack för att ni delar.
Varmt välkomna åter, Anne Thörnström

Anmeldt 6. juli 2019

Gjennomført fantastisk, topp service, en reise i mat og vin. Dette stedet vil vi garantert besøke igjen

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Framkli
privatarum, Ägare på Thornstroms Kok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Hej,
Stort tack för er recension, underbart att höra att ni haft en så fin kväll hos oss. Det gläder oss! Varmt välkomna igen. Med vänlig hälsning Anne THörnström

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk kveld med spennende mat meget god vinpakke og super service. Vi valgte overraskelse menyen og angret ikke på det. Anbefales på det varmeste. Vi fikk bord i vinkjelleren som anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, 592magnusn
Thornstromskok, Ägare på Thornstroms Kok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Hej,
Tusen tack för fina och varma ord om vår restaurang med mat o dryck o service som ni nämner. Det gläder oss att ni har haft en fin kväll hos oss. Varmt välkomna tillbaka! Anne

Anmeldt 25. februar 2019

Vi velger alltid Kreativ meny, denne gang også med tilhørende vinpakke. Det var mer enn ti serveringer, og ikke ett eneste feilskjær. Vinene gikk usedvanlig godt til rettene. I etterkant husker vi kanskje best en kraftig soppbuljong som apetizer, tartar av reinsdyr med valnøtter og epleskiver, kamskjellet, svineretten og ikke minst - en sjelden bit perfekt behandlet oksemørbrad med dertil hørende saus. Joda, dessertene - to i tallet overrasket også, deriblant en dessert med pastinakk som hovedingrediens!

Serveringen går sømløst, det er en hjertelig og profesjonell tilstedeværelse hos personalet. Hvilket gjør at man som gjest føler seg veldig velkommen. det er ingen ting å si på prisen, både mat og vin holder et svært høyt nivå

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Arnebern
Anmeldt 23. februar 2019

Dette er en restaurant som prøver å henge med men mangler faglig integritet i kjøkken og servering.
Svarte ikke til forventning.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Anders H

Reisende som så på Thornstroms Kok, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Thornstroms Kok? Del dine erfaringer!