“God burger”

Stockyard Burger Joint
Vurdert som nr. 21 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Lite og hyggelig lokale. Veldig god burger med litt røyka smak. En greit utvalg med godt øl. Servitøren var ålreit.

Takk, 228jesperb

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Litt tilfeldig at vi gikk innom. Trip Advisor viste dette som treff og var bare 6 min. unna hotellet. De hadde glutenfrie burgerbrød og kunne da lage alle burgere glutenfrie. Fint med valg av størrelsen på selve burger. Meget god smak på alle våre valg og milkshakene til ungdommen smakte fortreffelig. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, VegardS_12
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

God mat, herlig milkshake! Tøff innredning, og vi gir et stort pluss for muligheten til å sitte ute på en fin dag.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 518lener
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god mat på en liten restaurant i en sidegate. Maten var god og service upåklagelig. Anbefaler dette absolutt

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bethine2018
Anmeldt 5. juni 2017

God burger og fries til en ok pris. De hadde mistet skjenkebevilgningen når vi var der, så planen om øl og burger gikk i vasken. Maten smakte uansett godt, og betjeningen var grei.

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, 242annay

Reisende som så på Stockyard Burger Joint, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Stockyard Burger Joint? Del dine erfaringer!