“Bra”

Stockyard Burger Joint
Vurdert som nr. 18 av 1 499 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Amerikansk, Grill
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Bra service og fantastisk god burger!! kul lokale og chill musikk, anbefales på det sterkeste.....................

Dato for besøk: september 2021
Takk, Resort03689398594
Marketing 21 Group, Ägare på Stockyard Burger Joint, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hej! Tusen tack för er fina respons. Så roligt att höra att ni uppskattade ert besök hos oss! Varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe mat, og hyggelig betjening. Lite og koselig sted. Ikke mye mas og du kan sitte og slappe av, og nyte resten av dagen med full mage

Takk, Frode W
Marketing 21 Group, Ägare på Stockyard Burger Joint, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Hej Frode! Tack för din fina feedback! Vad roligt att ni var så nöjda hos oss. Hoppas vi ses snart igen!

Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Like fantastisk hvar gang! Må alltid innom Rask og effektiv servering. Noe ventetid for bord, men det er det verdt

Dato for besøk: mars 2020
Takk, D7917MWandreasb
Marketinggroup21, Ägare på Stockyard Burger Joint, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2020

Hej Andreas! Tusen tack för din feedback! Vad roligt att du trivs så bra hos oss. Hoppas vi får se dig snart igen :) Ha en superfin dag!

Anmeldt 27. januar 2020

Et lite koselig sted med veldig god mat og godt drikke. Måtte vente noen minutter på bord, men det angrer vi ikke på. Super, effektiv og oppmerksom betjening. Kommer garantert tilbake:)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, monakristinb
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Fire stk bestilte forskjellige burgere og fries. En god opplevelse, men da reisefølge er vant til Kverneriet i Tønsberg eller Beist Burger Sandefjord står ikke dette helt til de høye forventningene vi hadde. Gir en sterk treer. Mye mer verdt enn Hard Rock Cafe rett borti gata.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 706sunet

Reisende som så på Stockyard Burger Joint, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Stockyard Burger Joint? Del dine erfaringer!