“Anbefales på det sterkeste!”
Anmeldelse av Toso

Toso
Vurdert som nr. 53 av 1 508 Restauranter i Göteborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk fornøyd med både mat, service og pris på denne restauranten. Ofte fullbooket, så viktig å bestille bord på forhånd. Vi vil definitivt besøke Toso igjen neste gang vi er i Gøteborg. Anbefales!

Takk, KristinaHedberg

1923 av 985 anmeldelser

Anmeldt 8. oktober 2018

Har vært på Toso tidligere og var veldig fornøyd. Denne gang var maten enda bedre! Betjeningen er svært serviceminded og hyggelig. Livlig atmosfære og stilig lokale på den vakre Götaplatsen. Vi kommer garantert tilbake!

1  Takk, karim205
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. Blir ikke bedre. Hyggelig og profesjonell kelner. Vi måtte vente lenge på reservert bord og måtte argumentere for ikke bli plassert på dårlig bord i baren , noe høy musikk Men absolutt verdt besøket !

1  Takk, H8779NWkristinb
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Her får du nydelig asiatisk-inspirert mat med nordisk vri og deilig drikke til god pris. Vi kjøpte «sharingmeny» og den anbefales :-)

Takk, monakristinv
Anmeldt 7. august 2018

Litt se og bli sett sted på toppen av Avenyen.
Asiatisk fusion ,vi valgte set meny og det var
god og relativt rimelig priset mat og drikke.
Hadde nok valgt Made in China for asiatisk fusion hvis
jeg skal tilbake til Gøteborg.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Jonny R

Reisende som så på Toso, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Toso? Del dine erfaringer!