“Svært skuffende”

Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018

Vi skulle spise dagens lunsj. På menyen ser matrettene spennede ut, men det som blir servert var ris og saus. Man måtte lete etter kjøttbitene. 90 prosent saus. Salatbufen var helt tom selv om det fortsatt var 30 minutter igjen av lunsjtiden. Dette stedet anbefales ikke. En stor skuffelse for hele familien. Eneste pluss var god nytraktet kaffe etter maten.

Takk, Dag1959

Anmeldt 25. mars 2018

Jeg bestilte Butter Chicken og forventet en kremete opplevelse. Det var det ikke. Maten så lite innbydende ut og kom i en aluminiumsskål uten telys under. Kyllingbitene var ikke møre i det hele tatt. Naan-brødet derimot var veldig godt!

Hvis dette er det eneste stedet som er åpent vil jeg dog anbefale dette fremfor å sulte.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, henrikw535
Anmeldt 26. oktober 2016 via mobile enheter

Rimelig og med god service. Maten var absolutt godkjent. Ok kjøtt, bra med friske grønnsaker og godt nan-brød. Lokalet er litt bortgjemt og umoderne.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, mortenp731
Anmeldt 23. oktober 2015 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening, god mat og god atmosfære anbefales sterkt! Litt varm kobra øl trekker ned. Anbefaler nr 23 :)

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, EirikS847
Anmeldt 28. september 2015

Vi var 2 voksne og 3 barn/ungdom som bokstavelig talt ramlet over denne perlen av en indisk restaurant. Rett utenfor en av sideinngangene til Nordstan hvor de pusset opp og det var noe uoversiktlig pga stillaser og midlertidige løsninger. Inngangen var ned i en kjeller og lokalet var lite med få bord. Vi ble tatt godt imot og fikk et bord med en gang. Servicen var god og vi fikk flott oppfølging av en hyggelig kvinnelig servitør gjennom hele måltidet. Maten var fantastisk! Jeg har spist på mange indiske restauranter tidligere. Nydelige smaker på både palak, tikka masala og korma. Nan brødet var perfekt stekt. Litt kjedelig tørr ris var det eneste som trakk ned. Prisen var rimelig. Denne restauranten fortjener en bedre plassering smaks- og kvalitetsmessig.

Dato for besøk: september 2015
1  Takk, hanne512

Reisende som så på Mother India, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!