“Styr unna!”

Tacos & Tequila
Vurdert som nr. 292 av 1 491 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Meksikansk
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Alt for salt mat. Jeg gjentar: alt for salt mat.. Ikke 100% uspiselig, men smakløst og på ingen måte verdt pengene. Bestilte vegansk taco og kyllingtaco, nachos med maisrøre og et par mangodrinker.

De var utsolgt for guacamole og taco med grillet svin. Du kan ikke drive tacorestaurant og være utsolgt for guacamole.

Hovedproblemet var uansett alt for salt mat + slapp og uinteressert service.

Det er ganske lett å lage god taco, krever bare bittelitt kunnskap og innsats, men det er relativt ett. Denne restauranten fikser det dessverre ikke. Vi bestilte heldigvis ganske lite mat som en start på måltidet, og spiste naturlig nok ikke opp.

Takk, Kai N

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et fantastisk sted og god mat. Maten smakte helt magisk og drinkene var gode og godt utvalg. Trivelig betjening og god atmosfære.

Takk, ninahelenehernes
Anmeldt 18. juli 2019

Kul restaurant med koselig uteservering. Vi kom en busy fredagskveld, det var full restaurant men vi kunne ta en drink i baren så skulle vi få bord så fort det ble ledig. Vi koste oss med en frozen margarita i sommervarmen til vi fikk et bord. Spennende meny med mye forskjellig å velge mellom. Vi gikk for nachos med guacamole, fetaost og jordbær til forrett - veldig godt! Fisk- og svinetaco til hovedrett. Svinet var veldig veldig sterkt, men gode smaker på alt tilbehøret.

Det var noe krøll med bestillingen vår, det gikk veldig lang tid å få maten. Når vi så at nabobordet som kom og bestilte lenge etter oss fikk maten før oss tok vi kontakt med en servitør, uten at vi fikk vite hva som hadde skjedd eller fikk en beklagelse, så såg det nok ut til at de hadde glemt vår bestilling, litt kjedelig det, men vi hadde heldigvis ikke dårlig tid og hadde forretten og drinkene våre.

Verdt et besøk :)

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 741charlotted
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk fin stemning, og veldig god og spennende mat. Ligger koselig til i en bakgård.
Kan absolutt anbefalle denne. Restauranten

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 689olel
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted for alle som liker god stemning god mat og drikke.
Likte konseptet veldig godt!
Alle som liker taco burde prøve det ut.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Simen M

Reisende som så på Tacos & Tequila, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Tacos & Tequila? Del dine erfaringer!