TripAdvisor

ons. 23.10.
20:00
Vurdert som nr. 23 av 1 620 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Søkte etter sjømatrestaurant på Tripadvisor. Sjøbaren Haga kom da opp som valg. De hadde en spennende meny så jeg ville bestille bord. Det er enkelt å bestille på deres nettsider. Dessverre var jeg for sent ute, men lykkelig fant jeg ut at det var en søsterrestaurant som hadde ledig bord. Det var godt at jeg hadde bestilt for restauranten var full når vi kom. En koselig liten restaurant. Jeg tror de også har en uteservering når været tillater det. Ypperlig betjening fra start til slutt. Servitørene smilte og så ut som de koste seg med sitt arbeid. Ut i fra hva som ble bestilt rundt oss så er nok skalldyrfatet veldig populært, men vi hadde dagens tre-retters. Det var også veldig godt

Dato for besøk: september 2019
Takk, annekatrinel

Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Herlige folk med gode anbefalinger. Nydelig fiskesuppe og herlig atmosfære. Virkelig en plass å anbefale.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, SEinarn
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Rolig sted i umiddelbar nærhet til Avenyn.
Gode priser på mat og drikke. Rent både i spisesalen og i toaletter. Vi spiste lunch . Fiskesuppen var god, smørbrød var også gode, salatbaren fristet med mange gode råvarer. Hyggelig service.

Dato for besøk: april 2019
Takk, OlgaDrA
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

En overraskelse like ved den travle avenyen . Fikk bord i bakgården . Maten var en tre retters meny. En fiskesuppe som var bare god og velbalansert i smaken. En stekt flatfisk m ypperlig tilbehør og god saus. Pannacotta m bær til dessert. Her er det eneste minus . Blant bærene var det masse korn og selve panacottaen kunne fått mer syre. Vin anbefalingen var en chardonney fra amerika- passet utmerket. Hyggelig og oppmerksom personale. Gode priser

Dato for besøk: august 2018
Takk, brynhildbente
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, koselig bakgård og veldig hyggelige og oppmerksom betjening. Det ser litt kjipt ut ved inngangen, men ikke la det avskrekke deg!

Dato for besøk: august 2018
Takk, K5815UProberts

Reisende som så på Sjobaren - Lorensberg, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Sjobaren - Lorensberg? Del dine erfaringer!