Gothenburg som en lokal: Tilpasset privat tur

Bestill på forhånd
fra
USD 60,86
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gothenburg Escape Game på
Anmeldt 14. september 2018

Vi prøvde bunkeren når vi var her. Vi var fire personer og fikk nok å gjøre. Rakk det med 15 sekunders margin. Rommene er veldig gjennomførte med innredning og gåter. Tiden gikk veldig fort og en fikk en god følelse av tidsånden spillet foregikk i. Hyggelig betjening som tok oss i mot. Frister å prøve igjen.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, stelnor
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Det var utfordrende, men veldig kjekt. Veldig god service og gratis drikke etter vi var ferdige. Alt i alt heilt strålande.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Rolflikesfood
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Vi var 2 voksne og 1 tenåring som løste gåten i bank A. Det var utfordrende nok og så vidt tiden strakk til på slutten. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, st_lee2015
Anmeldt 19. juni 2016

Godt gjennomført konsept. De som liker escape rooms med historie vil elske dette. For min del ble opplevelsen noe ødelagt av at hintene kom i hytt og vær og at vi ble ledet gjennom spillet på enkelte punkter, men dette er altså for å spille gjennom historien. Oppgavene er kreative og spennende! God pris også!

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, Christoffer M
johan_hoglund, Manager på Gothenburg Escape Game, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2016

Hei Christoffer,

just uppspelning och timing av ledtrådar är något vi jobbat väldigt mycket på, och de flesta gäster upplever att det fungerar mycket bra. Att du upplever att de kom slumpvis gör mig oroad, för så skall det absolute inte vara.

Om du skulle vilja tala om vilken tid och vilken bana ni körde, vilken e-postadress ni bokade med eller vilket lagnamn ni hade så skall jag ta och titta på ert spel för att se vad som kan ha hänt.

Vänligen,
Johan
Gothenburg Escape Game

Anmeldt 19. oktober 2015

Veldig gjennomført.
Det er lagt mye sjel og jobb i rommene, og oppgavene i de.
Og det merkes.Veldig bra atmosfære!
Og med oppgavene utfordres, og belønnes man i fin balanse.

Teknologien bak er gjennomført bra, og imponerer med snedige og kreative løsningerr.
Servicen er veldig bra.

Anbefalt!