“Sentralt og effektivt, men”
Anmeldelse av S.p.i.c.e

S.p.i.c.e
Vurdert som nr. 325 av 1 498 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2021

Rask på plass til å ta i mot bestilling, og ventetiden var ikke avskrekkende lang, men vi følte det var mer rutine enn service, for uten et lite smil og velkommen, ble vi spurt om vi var klare til å bestille. Små porsjoner i forhold til tilsvarende steder vi har vært, maten ser bra ut på tallerken, men smaken var ikke helt som forventet.

1  Takk, ExoticTravelTom

Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Kjempe god thailandsk mat!!
Servert hurtig å delikat.
Noe av det beste jeg har spist. Veldig positivt overraske. Servitøren var også veldig vennlig!

Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: april 2019
Takk, Vibeke c
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Enkelt lokale, uformelt, rent og pent.
Vi fikk rask servering av lunsj til en billig penge.
Jeg bestilte kyllingspyd med peanøttsaus. Den er rett og slett kjempegod! Anbefales!
Et supert sted å smette innom når man gjør litt shopping i Göteborg!

Dato for besøk: november 2017
Takk, MotherofDragonflies
Anmeldt 6. november 2016 via mobile enheter

Denne blir besøkt hver gang vi er i Gøteborg. Her blir vi ikke skuffet. Menyen akkurat passe stor, gode priser på mat og vin. Ikke minst er maten høydepunktet med mye smak

Dato for besøk: november 2016
Takk, heidichristine0
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Mye mennesker, rask servering med hyggelig betjening - rimelig lunsj (anbefaler combo løsning) veldig god mat, anbefales på det sterkeste (og ja der var sterke mat løsninger)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, TEBogno

Reisende som så på S.p.i.c.e, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i S.p.i.c.e? Del dine erfaringer!