“Deilig biff med godt øl og vin”
Anmeldelse av Texas Longhorn

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Biffen var helt nydelig, drikken til var fabelaktig og desserten var helt perfekt. Verdens beste eplekake eller noe. Ble sykt mett med en god middag.

Takk, Steffenor

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Var i Stockholm med 2 kollegaer. På lørdagskvelden skulle vi finne en bra biff-restaurant. Valget falt på Texas Longhorn. Allerede 100 meter fra lokalene kjente vi den deilige duften av nygrillet biff. Vi ble tatt imot av særdeles hyggelig betjening, til tross for at vi ikke hadde bestilt bord på forhånd. Vi bestilte noen drinker som var bra. Maten kom raskt, og smakte fantastisk. Beste biff jeg har fått på lenge :)Anbefales!!!

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Oyvind66
Anmeldt 29. juni 2017

Vi sjekket på åpningstider på Tripadvisor, men da vi kom dit på søndag var det stengt likevel. Vi ble kjempe skuffet.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, GunnSHP
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Var her med kunder for å spise middag og kjøtt. Vi fikk en veldig bra opplevelse her med topp mat og servering. Kommer garantert tilbake senere.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, hannsemann
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Min venninne er veganer, derfor dro vi på Texas Longhorn fordi de tilbyr dette. Vi andre bestilte vanlig burger, men jeg angret. Veganburgeren smakte mye bedre! Er det fint vær kan anbefales å drikke en kald sein under parasollene!

Dato for besøk: mai 2016
Takk, esterg218

Reisende som så på Texas Longhorn, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Texas Longhorn? Del dine erfaringer!