“Fantastisk!”

Kjøkken: Italiensk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Avslappet atmosfære, kult interiør og førsteklasses mat. Vi spiste restaurantens anbefaling - en 5 rettes spesialmeny Kjempehyggelig personalet. Anbefales for alle.

Takk, PetterLarkollen

Anmeldt 9. oktober 2018

Vi var to par som valgte "shearing menu", samt den rimeligste vinmenyen. Det viste seg å være et svært godt valg. Mat og vin var nøye satt sammen og tilpasset hverandre.
Restauranten var full av folk, men servitøren tok seg god til å presentere vinene. Kvelden ble svært vellykket.

Takk, AageL
Anmeldt 4. oktober 2018

Vi var et følge på 11 venner som hadde en super kveld på Barrique. Vi valgte deres 5 retters meny - som mer enn stod til forventningene. Noen av oss valgte også tilhørende vinpakke (man kan velge mellom 3 varianter). Alle var strålende fornøyd og vi opplevde betjeningen som serviceinnstilt og kunnskapsrik - vi fikk alltid god forklaring på hva vi fikk servert. (Det kan nevnes at de mest sultne i følget syntes det var litt lite mat, men de aller fleste var superfornøyde!). Anbefales!

Takk, Glenn Robert L
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger som ble bare delvis innfridd. Service og viner var totalt klasse. Maten var mer blandet. Vi hadde selskapsmenyen med fem serveringer. Første rett var fire typer snacks, hvor to var nydelige chips, med trøffel og kremmerhus med kaviar. Anisbrød med smør var ok og grønnsaker med dip var nettopp det. Hvem vil betale for rå stangselleri og gulrot. Passet ikke til vinen(sherry). Andre rett var en fiskerett med lakserogn og masse dill. God, men litt lite spennende. Litt rart med to små fiskestykker til tre personer. Tredje rett var tartar som i likhet med bord 27 sin versjon hadde for mye ingredienser som kamuflerte det gode kjøttet. Dill til kalvefilet?? Må være en svensk greie. Fjerde rett var potetkroketter med trøffel. Godt, men for mye frityr smak. Siste rett var ryggfilet med mye tilbehør. En god høstrett med mørt deilig kjøtt. Vi avsluttet med deilige oster og hjemmelagd knekkebrød. Alt i alt, fantastiske viner(dyreste vinmenyen), varierende mat og god service.

Takk, Davidmolandwulff
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Bestilte 5 retter med vin kaffe og dessert. Personalet var meget oppvakte og hyggelig . Anbefaler dette stedet.

Takk, FarAway324

Reisende som så på Barrique, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Barrique? Del dine erfaringer!