“Herlige kveld med Bella👍😃”
Anmeldelse av Barrique

Barrique
Vurdert som nr. 14 av 1 498 Restauranter i Göteborg
Kjøkken: Italiensk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Barrique har vært på min to-do liste en god stund, og endelig fikk vi mulighet til å besøke restauranten. Vi ble møtt med store smil og vist til vårt bord på avtalt tid, og vi hadde gleden av å bli servert av Bella, en riktig stjernekelner. Hun har meget god kunnskap om rettene, og gjorde en fremragende jobb. Lokalet er trivelig og atmosfæren avslappet -akkurat slik vi ønsket det hele. Meget god mat, god vin og hyggelig stemning - en topp kveld - gleder meg til å komme tilbake!!

1  Takk, Road00428086537

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nydelig sjarmerende restaurant. Føltes som vi var i syd Europa . Vi hadde litt problemer med å finne frem, og var veldig forsinket. Dette var ikke noe problem, og vi ble møtt av en veldig hyggelig servitør som viste oss til et perfekt bord i et rom med åpent tak.
Sjarmerende belysning og veldig stemningsfullt.
Vi valgte selskapsmeny, med tilhørende vinpakke.
Spennende mat og gode smaker ble servert oss, med tilhørende vin som passet utmerket til maten.
Den nydelige servitøren, Johanna, forklarte og beskrev på en veldig god og profesjonell måte, med et smil.
Hit kommer vi gjerne tilbake.
Anbefales!

1  Takk, 83helenek
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Her ble vi møtt av en blid og hyggelig servitør ved navn Pablo. Han serverte oss selskapsmenyen med vinpakke til. Ikke bare var det fortreffelige smaker men også nydelige presentasjoner. Vinene var fantastiske og forsterket matopplevelsen. Vinpakke anbefales. Restauranten er lun og stilig og servicen var upåklagelig. Hit må du absolutt dra!

Takk, anethb2018
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Hadde bestillt bord til klokken 2100. Kom 45 min for tidlig ble tatt i mot på en meget hyggelig måte og fikk bord med en gang. Bestillte 2 forretter hovedrett og dessert. Fantastisk mat!! Veldig dyktig kelner som raskt fant vin som passet vår smak, lommebok og ikke minst maten. En kveld vi kommer til å huske.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Gigantab2011
Anmeldt 27. august 2019

Jeg hadde reservert bord for meg og min kone, men hadde ikke meldt ifra om at vi skulle ha med vår baby. Dette falt ikke i smak hos servitøren som tok oss i mot, så han ble irritert og ville ikke gi oss bordet som vi hadde reservert. (babyen kunne fint ha sittet på fange som var vår plan eller eventuelt sittet i en barnestol)

Vi ble deretter plassert på en svært dårlig plass i midtgangen med høye barstoler samt med champagneglass hengende over hodet som de hele tiden hentet.

Dato for besøk: august 2019
4  Takk, Kristian L
GothenburgManager, Ägare på Barrique, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hej Kristian,

Väldigt tråkig läsning men bra att ni hörde av er.
Förstår att ni är besvikna då ni inte kunde få bordet som var avsett för er.
Att dessutom få ett trist och irriterat mottagande gör knappast saken bättre.
Servitören som serverade er medger att han var stressad och ledsen över att han inte uppfattade att ni var så missnöjda med er nya placering.

Att hänga på en barnstol eller parkera en barnvagn vid det aktuella bordet skulle inte fungerat då det skapar problem för personalen att komma fram och kunna utföra sitt arbete på ett smidigt sätt. En konsekvens som kan vara svår att förutse som gäst.

Men vi inser att vi kunde hanterat situationen på ett bättre och trevligare sätt. Då vi har en hög målsättning om att alla våra gäster skall vara nöjda med sitt besök önskar vi komma i kontakt med er. Maila gärna till boka@barrique.nu så skall vi göra vårt bästa för att denna trista händelse får ett bra slut.

Vänliga hälsningar,

Rolf Olofsson.

Reisende som så på Barrique, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Barrique? Del dine erfaringer!