“En gjennomsnittlig burger”

Kjøkken: Amerikansk
God for: Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Jeg vil si den burgeren med svarte brød er helt gjennomsnittlig, og øllen er alltid god til den. Et sted man besøker en gang for å ha vært der

Takk, Steffenor

Anmeldt 14. september 2018

Stedet ligger veldig sentralt til i Gøteborg med kort avstand til buss og trikk. Lokalet er likt det du forventer å komme til på en Hard Rock. Når vi var der ville jeg prøve en burger, siden de pleier å være gode. Dette stemte denne gang også. Ba om å få dobbel burger og medium stekt. Smakte helt perfekt. Med gratis påfyll er det heller ikke noe problem med sterk mat og tørste. Avsluttet med en mektig og god dessert. Her er det mye mat for pengene. Vi ble passet på av hyggelig og oppmerksom betjening. Et sikkert trekk når man er på ferie.

Takk, stelnor
Louise B, Kundansvarig på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Hej Stian, stort tack för din recension och dina fina ord. det gör oss väldigt glada att läsa att ni uppskattade maten, efterrätterna och servisen. Hoppas ni besöker oss snart igen. Mvh Louise

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, gode drinker og veldig god service tusen takk for en flott kveld kan med glede anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, ThorOlavI
Louise B, Informationsansvarig på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Hej Thor, härligt att höra att ni vad nöjda både med drinkarna och servisen, hoppas att även maten smakade gott. Tack för att du valde att besöka oss :D Mvh Louise

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi var heldige med bordet, maten og servicen. Grunnet allergier i familien er restaurantbesøk alltid en utfordring. Vi fikk en servitør som tok fantastisk imot oss og forsikret oss om at dette skulle gå bra. Ikke bare var maten fjernet for alle «skumle» indegrienser, det var lagt til deilige alternativer som gjorde det til et fantastisk måltid. Tusen takk for en uforglemmelig aften. En ekstra takk til servitøren, Stefan, for en trygg og god opplevelse.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, 389hildeb

Hej Hilde, Vad härligt att höra att ni hade ett bra besök här och fick hjälp med era allergier, jag skall visa dina fina recension för Stefan :) Hoppas vi ses snart igen, mvh Louise

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Meget bra service og god mat. Godt utvalg, og god kunnskap om glutenfri mat. Hyggelig atmosfære og observant personale.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 531linnn

Hej Linn, stort tack för dina fina ord, det gör oss väldigt glada. Extra glada blir vi av att höra att ni fick bra hjälp med glutenfri mat. Hoppas ni väljer att besöka oss snart igen :)

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!