“Service ”

Kjøkken: Fusion
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Bartender Kim gjorde opplevelsen vår med barbesøk til en utrolig morsom opplevelse. Fantastisk service og humør. Gode drinker.

Takk, ostlia

Anmeldt 9. juli 2018

Hit kommer vi garantert igjen neste gang vi kommer til Gøteborg. Savnet kun den gode Harrys øl som vi fikk ipå Harrys i Uddevalla.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Inger-Lise W
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

After work tid og vi var innom for å ta er glass med husets røde. Den smakte utmerket og var overaskende billig. Hyggelig var det også. Masse folk som var innom etter jobb.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ianotto
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Et fint sted for en hvil og litt mat. Har utmerkede burgere og et fint sted å sitte. Hyggelig betjening!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, BeritL_12
Anmeldt 26. juni 2017

Pulserende sted midt i sentrum. Vi endte opp her for en lunsj. Fin stemning inne. Relativt fristende meny. Vi gikk for vegetarlunsj. Servicen var stresset, upersonlig og ikke spesielt hyggelig/imøtekommende. Det tok også lang tid før maten ble servert, men når maten ble servert så kom oppturen. Flott anrettet, stor porsjon, samt at maten smakte faktisk svært godt. Vi ble positivt overrasket over den gode maten. Positiv opplevelse.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Tartufo17

Reisende som så på Harrys, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Harrys? Del dine erfaringer!