“Utrolig bra👌”

Kjøkken: Gresk, Tyrkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Majorna
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat, chill stemning, super service.
Stifado var virkelig den beste vi har hatt! Alt annet får også tipp score
✌️✨

Takk, 531leifk

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

En koselig restaurant med fantastiske greske smaker og ypperlig service! Kan spesielt anbefale rettene "Sac Kavurma" og "Arnaki Fourno". Kommer definitivt tilbake neste gang vi besøker Göteborg!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, siljes177
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi søkte etter en god restaurant i nærheten av vårt hotell og fikk anbefalt denne. Det var en liten, men søt restaurant med veldig profesjonell betjening. Maten var utsøkt og man satt igjen med en følelse av Hellas. Prisene var ikke så altfor ille heller. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, ildikob690
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en nydelig matopplevelse!
Vært mange ganger på de greske øyer så vi har litt å sammenligne mot, dette var helmax!
Ekte gresk mat til helt ok priser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, larsk811
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten for første gang på bakgrunn av anmeldelser på Trip Advisor og angrer ikke. Liten, men koselig restaurant som gir deg følelsen av Middelhavet. Hyggelig og god service. Maten var utrolig god og porsjonene store. Prisene var også hyggelige. Den positive opplevelsen medførte besøk nr to dagen etter. Anbefaler sterkt Saganaki av nydelig kefalotiri ost.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 283ole1984

Reisende som så på Taverna Efessos, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Taverna Efessos? Del dine erfaringer!