“Nydelig pasta!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Pustervik
Anmeldt 26. november 2018

6 venner på tur. Vi fikk en hyggelig opplevelse med veldig god mat. Pastaen var utrolig god. Til og med vår glutenfrie venn var særdeles fornøyd. Anbefales på det varmeste.

Takk, 494katrina

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Lite intimt lokale med trivelige servitører. Maten er ypperlig. Pasta med både biff og kalv var møre og smakfull. Anbefales.

Takk, Langeng
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi var 22 personer sammen og fikk bord ute i bakgården, under markiser og med nok varmere.
God stemning med regnværet og hyggelig betjening som ga god informasjon og var gode selgere.
3 retter som alle smakte godt og kvelden avsluttet med sang både fra våre norske bord og fra hyggelige svensker fra Macmyra whisky!

1  Takk, ReidarB30
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vi endte her ved et rent lykketreff da dette var en av de få restaurantene i området som ikke var stengt på grunn av Midtsommerfeiring. Lokalet var ikke så stort, men var innredet veldig koselig og intimt.
Bruschettaen vi fikk til forrett var deilig og pastaen vi spiste til hovedrett var noe av den beste jeg har smakt. Ganske store porsjoner, og det var beklagelig nok ikke plass til dessert. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 518lener
Anmeldt 20. juni 2018

Meget,meget god italiensk mat,Italiensk godt Øl,hyggelig og servicemindede og glade personell i sin jobb som gjorde en hyggelig kveld til en "Thums up" og 6 på terningen.Anbefalles på det sterkeste og besøke,Vi kommer innom neste gang vi er i Gøteborg...….

Dato for besøk: mai 2018
Takk, atlew2018

Reisende som så på Fontana di Trevi, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Fontana di Trevi? Del dine erfaringer!