“Nydelig italiensk mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Pustervik
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Spiste middag her en kveld i sommerferien. Vi spiste carpaccio til forrett og hver vår pastarett som hovedrett, bildet viser tortellini med ricotta, zucchini og kylling. Helt nydelig mat, rask service og hyggelig personale. Her kan du få et nydelig måltid til en god pris, anbefales!

1  Takk, christiansB6084JA

Anmeldt 1. mars 2020

Vi droppe tilfeldigvis inn her rett etter åpningstid for en tidlig lunsj. Vi ble varmt tatt i mot, humoristiske servitører, nydelig mat og god vin! En autentisk italiensk perle i Sveriges hovedstad. Her kommer vi garantert tilbake!!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, 262martes
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Italiensk på sitt beste. Liten intim plass, med god stemning. Flotte mennesker på jobb, som var tilstede på en perfekt måte. Lasagne og entrecôte av gjøkalv var helt nydelig, gode viner og kaffe Karlsson /Irish coffee avsluttet et fantastisk måltid. Tror det lønner seg å bestille bord pga plass!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 625_ivindl
fontana1997, Chef på Fontana di Trevi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2020

Tack så mycket för ditt fina omdöme. Varmt välkomna igen önskar fontana med personal

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, vin og flott atmosfære! Vi følte oss sett og supert ivaretatt av eier og servitør. Vi anbefaler restauranten på det sterkeste og gleder oss til å komme tilbake! Hilsen fornøyde nordmenn, 16.11.19 Unni-Britt og Jan

Dato for besøk: november 2019
Takk, UnniOslo
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

En strålende italiensk restaurant. Intim og god atmosfære. Fantastisk mat, med kvalitet på alle måter. Spiste en utmerket risotto, men så mye bra på menyen at hit vil vi igjen. God utvalgt av viner, grappa og deilig kaffe. Bør prøves om du vil ha en skikkelig italiensk aften!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 72Geir

Reisende som så på Fontana di Trevi, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Fontana di Trevi? Del dine erfaringer!