“Maten var topp, service var ikke bra:(”
Anmeldelse av Fontana di Trevi

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Pustervik
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Maten og atmosfæren var helt topp. Men service var ikke så bra, min bestilte drikke ble glemt. Ventet 50 min på fortett. Etter forrett var ferdig, kom hovedrett etter 2 min. ( her tror jeg vi ble glemt) vi ble heller ikke forespurt om kaffe eller dessert.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Mona B

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Forretten, «Carpaccio di manzo classico» var svært god og velsmakende. Anbefales som deling på to for en liten smak av Italia!
Til hovedrett «Tagliatelle Mastroianni Ekberg». Store porsjoner og ble et komplett måltid.
God valuta for pengene!

2  Takk, Hryslett
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Spiste middag her en kveld i sommerferien. Vi spiste carpaccio til forrett og hver vår pastarett som hovedrett, bildet viser tortellini med ricotta, zucchini og kylling. Helt nydelig mat, rask service og hyggelig personale. Her kan du få et nydelig måltid til en god pris, anbefales!

1  Takk, christiansB6084JA
Anmeldt 1. mars 2020

Vi droppe tilfeldigvis inn her rett etter åpningstid for en tidlig lunsj. Vi ble varmt tatt i mot, humoristiske servitører, nydelig mat og god vin! En autentisk italiensk perle i Sveriges hovedstad. Her kommer vi garantert tilbake!!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, 262martes
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Italiensk på sitt beste. Liten intim plass, med god stemning. Flotte mennesker på jobb, som var tilstede på en perfekt måte. Lasagne og entrecôte av gjøkalv var helt nydelig, gode viner og kaffe Karlsson /Irish coffee avsluttet et fantastisk måltid. Tror det lønner seg å bestille bord pga plass!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 625_ivindl
fontana1997, Chef på Fontana di Trevi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2020

Tack så mycket för ditt fina omdöme. Varmt välkomna igen önskar fontana med personal

Reisende som så på Fontana di Trevi, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Fontana di Trevi? Del dine erfaringer!