“Anbefales på det sterkeste”
Anmeldelse av Restaurant Himalaya

Vurdert som nr. 71 av 1 498 Restauranter i Göteborg
Omgivelser: Nordstaden
Omgivelser: Nordstaden
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat som er ypperlig tilberedt. Kudos til kokken . Anbefales. Hyggelig betjening og ikke minst veldig god mat til en rimelig penge.

Takk, torgeoverli

Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant med svært god mat og hyggelig, imøtekommende betjening. Rimelig mat, mye for pengene.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 849sveina
Himalayao1, Owner på Restaurant Himalaya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Meny thanks dear respected guest!
We wish you all the best and welcome back to your favourite place!

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi er ikke så glade i sterkt krydra mat, så vi var litt i tvil om dette var noe for oss. Heldigvis gav vi denne skjulte perlen en sjanse likevel! Spennende sauser og annet tilbehør kommer i skåler, så man kan velge etter smak. Nydelig og mye mat til fornuftige priser! Husets rødvin også meget smakfull til maten. Fisk på spyd som forrett var den beste fisken jeg har smakt. Kjøttet i hovedrettene også perfekt tilberedt. Grønnsakene er friske, ferske og smakfulle. Nan-brødet er det nydeligste bakverk du får tak i. Verten gav oss godt med oppmerksomhet og service, vi følte oss virkelig godt ivaretatt og velkomne. Meget rent toalett. Hit kommer vi veldig gjerne igjen!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, andrease642
Krishna Kumar D, Ägare på Restaurant Himalaya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2019

Hej Andreas!

Tack så mycket! vi är glada och stolta över att erbjuda er som kund, varmt välkomna!

Anmeldt 14. juni 2019

Det er jo selvsagt mulig at vi ikke vet hvordan nepalsk mat skal smake, men da denne restauranten var ført opp her som et sted med indisk mat, hadde vi en forventning om mye smak og dype krydder. For oss var dette en kjedelig opplevelse og et pregløst måltid. Vi spiste begge vegetarisk hovedrett hvorav den ene var med paneer (indisk ferskost) i saus. Sausen var kjedelig og paneeren var både tørr og kjentes ikke fersk i det hele tatt. En tomatsaus som ble servert sammen med måltidet var nesten smakløs og kjentes som boksetomater og en fløteskvett. En ting som også var på begges tallerken var en liten skål grønn linsesuppe. Denne var veldig god.

Blomkål/bønne og potetretten var i en blek og tynn saus. Her var krydrende nesten fraværende og tomatsausen som ble servert med ovennevnte var også her.

Mangolassien var bra, syrlig og frisk. Vinglassrt var velfylt. Jeg vet ikke hva jeg skal si.... Hit går vi ikke igjen

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Anettens
Himalaya01, Owner på Restaurant Himalaya, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2019

Tack för era kommentar!
Vi försöker alltid uppfylla gästernas önskemål och förväntningar, vi beklagar för just den dagens brist enligt era upplevelse, det skulle varit ännu positive om ni hade önskat kryddigare mat? då kunde vi fixa enligt önskemål, nästa gång vi kommer göra er 100% nöjd, det lovar vi!
Välkommen!

Krishna Kumar Dhakal

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Nok en gang..

Første gang en enestående opplevelse..

Ingen andre i Norden legger samme energi og stolthet i lam..

En fryd for smaksløkene, en drøm for tungen..

Enda en gang.. foodporn!!

Fantastisk!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, joachims561

Reisende som så på Restaurant Himalaya, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurant Himalaya? Del dine erfaringer!