“Nydelig biff”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat i en nydelig atmosfære. Supre servitører og ril en grei pris . Hit skal vi igjen . Kanskje den beste biffen vi har spist noengang

Takk, Colargold

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

4 retter på menyen, det var litt lite når biff og lam var ganske like retter og et rekesmørbrød ikke er helt middag. Lammet var veldig bra, med godt tilbehør. Fisken var ok, med lite tilbehør og lunkne reker. Rask servering, men virket litt stressende. Mye støy fra veien også. Helt ok opplevelse, men prisen er høy til å ikke tilby en mer eksklusiv opplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, detteermyscreenname
Anmeldt 6. juli 2018

Dette er en restaurant vi har besøkt hver sommer i mange år. Favorittretten, biff av svart Angus har vært opplevelse og noe vi har sett fram til på turen og vi har aldri blitt skuffet. I år var det tydeligvis ny meny, - Angusbiffen var borte og i stedet var det kommet noe som het svensk biff. Vi bestilte denne retten begge to. Det vi fikk var hvert vårt kjøttstykke av bra størrelse, selv om vi måtte begynne med å skjære av en tykk fettrand langs den ene siden. Resten av min biff var spiselig, men min samboer fikk et kjøttstykke som ikke fortjente betegnelsen biff, - det var fullt av uspiselige, seige strukturer som måtte skjæres bort. Kokken hadde også klart det kunststykket å steke det vi hadde bestilt som medium stekt fullstendig gjennomstekt i den ene enden og nesten rått i den andre. Hvordan er det i det hele tatt mulig når biffen er like tykk overalt? Vi klaget til personalet og fikk både tilbud om en ny rett og slapp med å betale for min middag. Hyggelig, - men opplevelsen var jo allikevel ødelagt. Her har noen gått alt for langt i et forsøk på å spare kostnadene på råvarene....

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Athene876
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat. Vi bestilte en meny og alle rettene var utrolig gode. Maten kom raskt, men allikevel med litt tid mellom hver rett. Veldig hyggelig og imøtekommende personale.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, jodato
Anmeldt 19. november 2017

Perfekt sted. Vi var 11 og kom til kl.20( bestill på forhånd - det er populært).
Vi delte oss i ulike menyer; de har 2, men alle var svært fornøyd.
For egen del; Løyrom, reinsdyr(ren= svensk) ytterfilet og creme brulee til dessert. Helt nydelig hele veien. Reinsdyret var aldeles nydelig og med en Chateauneuf -de pape- var kvelden suverén.
De var svært dyktige til å gi oss pauser mellom rettene og det gjorde opplevelsen enda bedre. Glimrende service - intet å klage over.
Tusen takk - topp sted. Jeg kommer svært gjerne tilbake.

Dato for besøk: november 2017
Takk, guideOslo

Reisende som så på Dinner 22, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Dinner 22? Del dine erfaringer!