“Fantastisk”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk service fra alle kelnere og fantastisk god mat! Absolutt verdt et besøk om man skal ut å spise en bedre middag i Gøteborg

Dato for besøk: januar 2019
Takk, camillaa683

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat i en nydelig atmosfære. Supre servitører og ril en grei pris . Hit skal vi igjen . Kanskje den beste biffen vi har spist noengang

Takk, Colargold
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

4 retter på menyen, det var litt lite når biff og lam var ganske like retter og et rekesmørbrød ikke er helt middag. Lammet var veldig bra, med godt tilbehør. Fisken var ok, med lite tilbehør og lunkne reker. Rask servering, men virket litt stressende. Mye støy fra veien også. Helt ok opplevelse, men prisen er høy til å ikke tilby en mer eksklusiv opplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, detteermyscreenname
Anmeldt 6. juli 2018

Dette er en restaurant vi har besøkt hver sommer i mange år. Favorittretten, biff av svart Angus har vært opplevelse og noe vi har sett fram til på turen og vi har aldri blitt skuffet. I år var det tydeligvis ny meny, - Angusbiffen var borte og i stedet var det kommet noe som het svensk biff. Vi bestilte denne retten begge to. Det vi fikk var hvert vårt kjøttstykke av bra størrelse, selv om vi måtte begynne med å skjære av en tykk fettrand langs den ene siden. Resten av min biff var spiselig, men min samboer fikk et kjøttstykke som ikke fortjente betegnelsen biff, - det var fullt av uspiselige, seige strukturer som måtte skjæres bort. Kokken hadde også klart det kunststykket å steke det vi hadde bestilt som medium stekt fullstendig gjennomstekt i den ene enden og nesten rått i den andre. Hvordan er det i det hele tatt mulig når biffen er like tykk overalt? Vi klaget til personalet og fikk både tilbud om en ny rett og slapp med å betale for min middag. Hyggelig, - men opplevelsen var jo allikevel ødelagt. Her har noen gått alt for langt i et forsøk på å spare kostnadene på råvarene....

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Athene876
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat. Vi bestilte en meny og alle rettene var utrolig gode. Maten kom raskt, men allikevel med litt tid mellom hver rett. Veldig hyggelig og imøtekommende personale.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, jodato

Reisende som så på Dinner 22, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Dinner 22? Del dine erfaringer!