“Raskt servert og god mat. Ble ikke fulgt opp etter maten”

Le Pain Francais Brasserie
Bestill bord
fre. 19.8.
20:00
Vurdert som nr. 93 av 1 491 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og raskt servert.
Det som var dårlig var at de ikke fulgte opp de som satt inne om de vil ha mer drikke eller dessert.

Takk, Jimmy H

Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Styr unna
Med respekt for det franske kjøkken bør denne restauranten skamme seg. Dette er langt unna hva en burde forvente. Vi hadde forhåndsbooket både bord og meny med drikkepakke. Det minste man kan forvente er oppfølging når restauranten vet på forhånd hva gjesten ønsker. Å vente i to timer mellom forrett og hovedrett er overhodet ikke greit. NÅr hovedretten kommer er det langt under pari. Svidd kjøtt, rå sjampignonger og lunken mat, da ga vi opp og ba om å slippe dessert og forlot stedet. Her er det ingen sammenheng mellom pris og produktet på det som serveres. Dette var virkelig en gedigen nedtur. Dette er en hilsen fra to erfarne kokker som bruker mye tid og penger på reise som inkluderer god mat. Restauranten utgir seg for å være et fransk kjøkken, dette har aldri vært i nærheten av å kalles fransk kjøkken. Dette var bare en flau opplevelse

Dato for besøk: februar 2020
5  Takk, SiwB47
Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Vi gikk innom for en øl og kun dessert. Bestilte grand large desserten for å dele og den var ENORM! Is, eclair, sjokolademousse, to terter og to moussekaker OG en creme brulé! Vi endte opp med en dogybag, da det ble for mye og alt var så godt så vi ville ikke la noe ligge igjen. Rimelig priser på alt, også ølen! Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen for mer enn dessert!

Dato for besøk: november 2019
Takk, emilybridge
Anmeldt 21. oktober 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj med min kone. Deilig fiskesuppe, pluss salat, kaffe og kake for god pris. Koselig fransk musikkhverdag høyttaleren.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, RolfH682
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig bistro og god mat. Vennlig og profesjonell service.Lun atmosfære. Kjentes litt som en bistro i Frankrike. Dessert tallerkenen deres var fantastisk. Kunne deles av fire personer.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Inglin2015

Reisende som så på Le Pain Francais Brasserie, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Le Pain Francais Brasserie? Del dine erfaringer!