“👍🏻👍🏻👍🏻”

Ristorante Bellora
Vurdert som nr. 107 av 1 507 Restauranter i Göteborg
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk hotell!
Fint og rent rom. Hyggelige og serviceminded personale. Maten/pizzaen var helt nydelig - verdt å kjøpe for kantene alene. Når selger dere pizzabrød for de gangene man bare vil han noe lite?

Frokosten var super. Også da var personalet super hyggelige, og gav oss litt ekstra service.

Kommer absolutt tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Bibfbella

Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig innredet restaurant, god mat til greie priser. Bra musikk fra DJ’en. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: februar 2018
Takk, irendubece
Mariana V, Chef på Ristorante Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

Hej Iren!

Tusen takk!
Hvor nydelig du verdsatt mat, miljø og musikk! Vi ses snart igjen!
Kram fra Bellora

Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Kult sted for vorspiel med godt utvalg i baren god pizza og hyggelig betjening. Prisnivået er også helt greit. Ligger bra til på Avenyen

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, lasser284
Mariana V, Chef på Ristorante Bellora, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Tack Lasse för besöket och för din feedback!
Kul att du uppskattar det vi gör.
Vi ses snart igen!
Kram från Bellora-familjen

Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Uteservering i solen med utsyn til turister på avenyen. En god Negroni som aperitiff. Trivelig betjening og en helt suveren trøffelpizza.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Espen K
Anmeldt 24. juni 2017

Vi fikk et bord ute i sola og hadde en veldig god tapas lunch. Veldig hyggelig betjening og lun atmosfære. Anbefales til alle. Litt støyende på kveldstid .
Tripadvisor sier at man må ha 200 tegn så derfor en ekstra setning

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Tomm Walter L

Reisende som så på Ristorante Bellora, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Ristorante Bellora? Del dine erfaringer!