“Alltid trivelig”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her 3 ganger! Det er alltid koselig betjening og god mat! Spesielt pastarettene anbefales! Billig og godt! Og det er en veldig fin liten uteservering på sommeren! Super hyggelig. Herretoalettet hadde trengt en opppussing...

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, tormariusr

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her med to barn. Minstemann sølte brusen utover bordet, men personalet kom med ny brus til begge barna uten ekstra kostnad. De fikk hver sin slikkepinne da vi skulle gå. God mat og fantastisk service ❤

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Christel P
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Familie på 5. God mat. Penne Claudia var nydelig! Ok, men litt trangt lokale. Betalte 10 kroner for ett glass vann, det er jeg ikke vant til..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Oliver B
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Sentralt beliggende restaurant med god Italiensk meny og mat
Hyggelig mottakelse, profesjonell og rask service
Spiste Entrecôte, smakte lokalt øl, samt drakk god og "rimelig" vin til.
Kjempegod mat og oppfølging underveis
Fortjener en + på 4'ern!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Bård K
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Jentegjeng på fire som besøkte denne restauranten. Tre av oss bestillte lasange, den var VELDIG salt. En bestillte en biff, og hun var ganske fornøyd. Tok veldig lang tid å få maten, rett under en time. Utrivelig servitør. Hyggelig lokale

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 984eliner

Reisende som så på Pasta Plus, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Pasta Plus? Del dine erfaringer!