“Nydelig fiskesuppe”

God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Pustervik
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Jeg og en venninne var der i helgen, og fikk servert veldig god fiskesuppe og en perfekt creme brulee God husets hvit vin, fra Australia.
Veldig hyggelig omgivelse i 2 etg (lønner seg å reservere bord på forhånd). Mannlig servitør kunne dratt litt mer på smilebåndet og vært litt mer serviceinnstilt, men de 2’andre jentene veide opp Kommer tilbake!

Takk, 992mariannep

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi var 3 stk som spiste fiskesuppe og 1 øl ,vann og alkoholfri øl = 538,-
Så godt var det ikke, så her betaler man mye for at man er i Haga

Takk, p_l_242
Anmeldt 12. oktober 2018

Vi var 3 stk som tok en tur til bydelen Haga tidlig på kvelden 06.07. Det viste seg nesten fullt ved Sjöbaren, og personalet fant et ledig bord. Fina fisken smakte veldig godt. Fiskesuppe med skalldyr og fiskegrateng kan anbefales ifølge de to andre.
Gammel eiendom som senere er ombygd til restaurant. Koselig innredning og stemning.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, T H F
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Anbefaler fiskesuppa! Veldig god! Rask og billig lunch. Brødet i salatbaren var faktisk bedre enn brødet som fulgte med suppa

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, idaaa88
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom over dette stedet i Haga sent på kvelden når alle naborestauranter var stengt og det har vi ikke angret på. Selv om restauranten var full, ordet de et bord til oss på noen minutter allikevel. Vi sliter med noen matintoleranser, men det fant servitrisen en løsning på også, selv om hun var tydelig litt stresset pga mange gjester. Fiskesuppen var vidunderlig og blåskjell var store og smaksfulle. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 527irinal

Reisende som så på Sjobaren i Haga, så også på

Göteborg, Vastra Gotaland County

Har du vært i Sjobaren i Haga? Del dine erfaringer!