“Sjelden perle i Joensuu”
Anmeldelse av Local Bistro

Local Bistro
Vurdert som nr. 2 av 82 Restauranter i Åminne
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Overraskende fin restaurantbesøk. Her er det potensiale til enda mer hvis man jobber litt med servitører og omgivelsene. Maten var kjempegod. Og den også så veldig fin ut. Servitørene fortalte om maten når den ble servert, men man kunne være enda mer spesifikk når man forteller. Fint å vite litt mer om drikke også, spesielt når den er lokalt. Papirservietter tilhører ikke sammen med så god mat. Litt mer stil savnet jeg.

Men jeg må si at maten var helt ekstremt god. Veldig fin meny. Kan anbefales til hvem som helst. Man har ikke glemt vegetarianere heller. Gleder meg til å komme å spise der neste gang jeg besøker Joensuu. Lykke til med restauranten! Flott!

Dato for besøk: juli 2018

Anmeldt 18. juni 2018

Dato for besøk: juli 2017

Reisende som så på Local Bistro, så også på

Åminne, North Karelia

Har du vært i Local Bistro? Del dine erfaringer!