kr 1 389
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
kr 1 670
kr 1 557
  • Hotel Website
1.1 km fra Hotel Kultahippu
1.7 km fra Hotel Kultahippu
Restaurant
3.5 km fra Hotel Kultahippu
Gratis parkering
Restaurant (inside). Places up to 80 guests. Rich Buffet Breakfast, lunch & delicious dinners :)
eDreams
    kr 2 375
    27.1 km fra Hotel Kultahippu
    Se flere hoteller i Ivalo
    Anmeldt 3. september 2019

Vi hadde vært på biltur i Norge, Sverige og Finland i vel 14 dager da vi kom til Ivalo i Finland. Vi spiste middag på Kultahippu hotells . Maten smakte fint og vi fikk fin service. Dette gjorde at vi bestilte rom for overnatting på hotellet. Vi ble tilbudt egen sauna på rommet og bestilte også dette mot et tillegg i prisen på ca. 300 NOK. Dette ble en nedtur for oss. Ovnen i Sauna virket ikke og rommet var nedslitt. Hotellet trenger total renovering.

Romtips: Rom som vender fra veien
    Dato for oppholdet: august 2019
    1  Takk, HenriksenBerg
    Anmeldt 18. mai 2019

Hotellet har veldig sentral og god beliggenhet, men kan være noe skjemmet av trafikk om man har rom mot veien. Fin ny avdeling mot elva, som er rolig. Restauranten var upåklagelig, med svært god mat og rikholdig/godt sammensatt meny. God frokost, med variert utvalg.
    Hadde et standard dobbeltrom, og kvaliteten var grei og rommet var rent og ryddig. Forholdsvis lydt, så samtaler i gang eller andre rom var ganske hørbart, selv om det ikke var plagsomt. Sett i sammenheng med at det var en rimelig pris på rommet, ga hotellet absolutt uttelling for pengene. Noe uvant med nattestengt resepsjon.

Romtips: Rom mot elva er nok noe dyrere, men definitivt stillere.
    Dato for oppholdet: mai 2019
    Takk, lahelgen
    Kultahippu, Myyntipäällikkö på Hotel Kultahippu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2019

Thank you for your feedback - we appreciate it!

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde to netters opphold i mini-suite, rom var stor og koselig med egen sauna. Rommet var lokalisert i første etasje i hovedbygningen og det var lett å komme til restaurant og resepsjon. Vi hadde ikke noe problem med støy til tross for at det var fredagskveld og musikk og fest i lokalet . Middag på restaurant var førsteklasses med lokale råvarer. Prisen for mini-suite (150 euro/ natt)er rimelig i forhold til kvaliteten.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, Tarja S
    Kultahippu, Vastaanottovirkailija på Hotel Kultahippu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Takk for din verdifulle tilbakemelding og velkommen igjen!

Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Rom med egen badstue, ultra kult. Måtte jo prøve det når vi først var i Finland. Gode senger og pent rom.

Reklamerer med elveutsikt i annonsene sine. Ned mot elven er det nå en stor byggeplass, så utsikten er nok snart borte. Siden de startet på jobb 08:00 så var vekkerklokken stilt på 09:00 helt unødvendig.

Wifi dekker ikke hele hotellet og der vi lå litt bortenfor trappen var det ikke mulig å logge seg på. Om en gikk nærmere og logget på så falt en ut etter noen minutt. Dårlig når du har fleska til med det fineste rommet deres. Resepsjonen sin løsning var å si at wifi'en virket. Skriver nå dette på 4G som jo fungerer helt utmerket.

Rommet var bra og ville alene gitt full pott, men disse andre tingene trekker ned.

Frokost. Hadde eggerøre, kokt egg, bacon, sosisser, havregrøt som varmmat. Kjøttpålegg,ost, ulike grønnsaker. Vaffeljern så du kunne steike dine egne vaffeler.

Dato for oppholdet: juli 2017
    Takk, dagsverref
    Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Besøkte restauranten denne gang for et måltid på veien videre. Variert meny av høy kvalitet som vanlig. Tar vare på, og bruker lokale råvarer og mattradisjoner i tillegg til mere internasjonal vri. Stor lunchbuffet på dagtid i tillegg. Har i tillegg egen barnemeny. Svært trivelig betjening som også snakker utmerket norsksvensk.

Her er også Bar med alle rettigheter.
    Egen liten park med lekemuligheter for barna, mens de voksne kan nyte sin kaffe på terrassen ute.

De har også hotellavdeling/overnatting, men denne fikk vi ikke prøvd denne gang. Har overnattet her mange ggr, og da har det alltid vært rent, pent og trivelig.

Dato for oppholdet: juli 2016
    Takk, SteinIvarP