Anmeldt 9. oktober 2017

Jeg besøkte Rovaniemi i september. På hotellet fikk jeg et stort rom med god plass og romslig bad. Det er egen restaurant på hotellet, med fristende meny om kvelden og bugnende frokost om morgenen. Flybussen kjører innom til og fra alle flyavganger - veldig praktisk. Hyggelig og hjelpsom betjening! Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Torill M
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotell med gode rom. Parkering under tak like ved hotellet.
Restaurant med variert meny. Bar i underetasjen, men den besøkte vi ikke.
Hotellet ligger nært sentrum og gågate.
Vi hadde booket dobbeltrom for 2 netter.
Absolutt fornøyd med oppholdet.
Frokostbuffeen var svært bra.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Balsfjord
Anmeldt 12. august 2017

City hotell er et koselig og enkelt hotell midt i hjerte av Rovaniemi. Lett tett tilgang, god parkering og koselige ansatte. Kort vei til butikksenter, kino. Det er reint og pent både innvending og utvendig. Dette kan anbefales, vi har bodd der flere ganger.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, roald_12
Anmeldt 21. august 2016

Hotell i sentrum av Rovaniemi, hyggelig resepsjonist, Vårt rom i 3. etg vendte ut mot gaten, vindu godt støyisolert og går ikke å lukke opp, lite smalt vindu på siden er åpningsbar. Veldig varmt på rommet, bordvifte på døgnet rundt. Selve rommet er meget lite, ikke plass til strort annet enn sengen og det aller nødvendigste. Her ville jeg leid meg inn over flere dager. Dårlig plass til klær, kleskapet er mest okkupert av vannkoker, teposer og kaffekopper, her er det ikke plass til å henge f.eks kjole eller kåpe. Våre mc klær fikk plass på gulvet. Badet er også knøttlite, her kan man ikke dusje om man er stor, eller vil hjelpe sitt barn med hårvask, for det er ikke plass. Glad jeg er i normalstørrelse. Sengen hadde gode madrasser, bra puter og en luftig dyne, leselampe kunne nåes fra sengen og Tv plassert godt synlig fra seng. Mange kanaler, God sovekomfort. Dette hotellet hadde overraskende nok en minibar som var full. Frokost i restaurant Monte Rosa, meget rikholdig, men fantes ikke glutenfritt brød eller laktosefrie melkeprodukter. Jeg spiste frukt og bacon til frokost. God sovekomfort til lav pris,

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, eva b
Anmeldt 4. august 2016

Det var et veldig fancy hotell, og rommene var moderne. Men det var så dårlig plass både på rom og bad at det var nesten umulig å bevege seg. Det var badekar på badet, men kantene var så høye at du måtte være sprek for å komme deg inn og ut av badekaret.
På rommet var det veldig vanskelig å finne ut av lyssystemet. Jeg fant ikke ut hvordan jeg bare kunne ha leselys ved senga da jeg la meg. Hvis jeg skulle ha leselys, var det masse annet lys på rommet, og jeg måtte stå opp for å slukke.
Ellers var servicen god, og vi spiste i restauranten, og det var skikkelig bra! Både servicen og maten.

Romtips: Rommene er blant de minste jeg har sett.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Reidun K