Expedia.comUSD 249
Official HotelUSD 237
Trip.comUSD 240
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Små og trange rom. Ekstremt lite bad. Noe dårlig luft/aircondition som resulterte i et veldig varmt rom som det var vanskelig å sove i selv om det var gode senger. God frokost med godt utvalg, men renhold i frokostsal kunne vært bedre. Hyggelig og serviceminded resepsjon. Sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Heidi B
Maria G, Guest Relations på Arctic City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2019

Dear Heidi B,

Thank you for your review.

I'm sorry to hear that room and bathroom sizes and our air condition didn't meet the expectations. My apologies that this caused difficulty to sleep in the room. We will definitely take this matter into further inspection. We want to improve our services all the time and we appreciate all feedback.

We are glad to hear that you enjoyed the breakfast and we will forward your kind words about our reception to our staff.

Have a nice Autumn and hopefully we'll see you again!

Kindest regards,

Maria
Guest Relations

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Mangler aircondition. Men er verdt de stjernene det har. Restauranten har den beste maten jeg noen gang har smakt. Nydelig mørt kjøtt og deilig tilbehør, ikke så gal pris heller. Behagelig atmosfære, rent og koselig. Luktet litt vondt på badet, rørene trenger en rens.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Linda R
Maria G, Guest relations på Arctic City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2019

Dear Linda R,

Thank you for taking your time to write us this review. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us, and we'll surely forward your kind greetings to our staff.

Regarding the issue with the bathroom smell, we will forward this feedback to our housekeeping. My apologies for any inconvenience caused and thank you for letting us know.

Warm welcome to stay with us again.

Kindest regards,

Maria
Guest relations
Arctic City Hotel

Anmeldt 19. juni 2018

Personalet på hotellet var veldig hyggelig .Mminus med hotellet var veldig små rom,nesten som en måtte være i sengen mens den andre var oppe.Frokosten kunne ha vært bedre på en enkel måte eks.osten burde være fersk og ikke tørket.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 0lind
Anmeldt 9. oktober 2017

Jeg besøkte Rovaniemi i september. På hotellet fikk jeg et stort rom med god plass og romslig bad. Det er egen restaurant på hotellet, med fristende meny om kvelden og bugnende frokost om morgenen. Flybussen kjører innom til og fra alle flyavganger - veldig praktisk. Hyggelig og hjelpsom betjening! Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Torill M
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotell med gode rom. Parkering under tak like ved hotellet.
Restaurant med variert meny. Bar i underetasjen, men den besøkte vi ikke.
Hotellet ligger nært sentrum og gågate.
Vi hadde booket dobbeltrom for 2 netter.
Absolutt fornøyd med oppholdet.
Frokostbuffeen var svært bra.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Balsfjord