Anmeldt 9. august 2017

Vi har bodd på dette hotellet ved flere anledninger og har alltid vært fornøyd med oppholdet. Tidligere har vi bodd i suitene i 6.etasje, men denne gangen valgte vi rom i 5.etasje med balkong. Vi fikk tildelt et fint og moderne rom, men rom med balkong medfører også at tidligere gjester har røyket på balkongen og denne lukten kjente vi også på rommet. Så neste gang velger vi nok et rom uten balkong.

Hotellet har en stor og flott frokostsal med et godt utvalg av mat!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Lene A
HotelSantaClaus, duty manager på Santa's Hotel Santa Claus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2017

Hello,

And thank you for your nice feedback! We are happy to hear that you enjoyed your stay here again. We have nice deluxe rooms with sauna on our 6th floor, and on our 5th floor we have Superior rooms with balcony. All our rooms are non-smoking, but smoking is allowed in the balcony. Of course the balcony door and windows should be kept closed when smoking. We are sorry that the smell has come to your room as well.

We wish you a nice summer and welcome again!

Kind regards,
Helena

Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Stoppet bare i Rovaniemi for å overnatte. Søkte etter hotell og det første og beste som kom opp var dette hotellet. Booket et dobbeltrom og ble meget positivt overrasket når vi fikk et kjempeflott rom med utsikt over byens torg og faktisk til bare NOK 720,- for natta. Super frokost med mat for de fleste ganer og deilig kaffe. Kommer gjerne tilbake til Santas :-)

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, dagvidarn2015
HotelSantaClaus, Helena, duty manager på Santa's Hotel Santa Claus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2017

Hello,

And thank you for your feedback! Nice to hear that you enjoyed your stay with us and the view from your room. We are glad that you also liked our buffet breakfast! During the summertime we have good offers and all our rates include also breakfast and use of evening sauna.

Have a nice summer and welcome again!

Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Vårt første besøk til Rovaniemi, var sterkt påvirket av hotellet som møtte alle vårt behov og forespørsel med et smil og hjelpsomhet. I utgangspunktet ble hotellet valg pga at de tillot hund på rommet, mot et tillegg. Rommet var luftig og fint og var i likhet med resepsjonen og restauranten dekorert med julepynt til tross for at det var midt på sommeren :). Her selges nissen for det han er verd! Frokosten rikelig og tilbød det meste du kunne ønske og betjeningen påstå at lokalet var rent til en hver tid. Vi kommer helt sikkert til å bestille rom ved hotellet hvis vi skulle befinne oss i Rovaniemi ved en annen anledning. Takk for et flott opphold!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Wenche M
Anmeldt 2. juli 2015

Fint hotell med fine rom og hyggelig betjening. Positivt med parkeringskjeller under hotellet. Hotellet har sentral beliggenhet i sentrum av Rovaniemi. Kan gjerne tenke oss å komme tilbake i desember for å sikre julestemningen.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Lene A
Anmeldt 5. mars 2014

Høyt under taket på rommet gir ett luftig inntrykk. Likte møblene på rommet. Bra beliggenhet - midt i sentrum. Ok frokost. Hyggelig betjening. Litt varmt på rommet, da jeg ikke syntes aircondition fungerte så bra, men vi åpnet bare vinduet. Måtte lokke det på natten, da det varn en del støy utenfor - men sånn er det å bo i sentrum.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, Tuppersiv