Ulike måter å oppleve Santa Claus Village på
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Hit trenger du ikke å dra! Overprisa jalla krimskrams. En skikkelig turistfelle. Det kosta 35 euro å ta bilde av deg selv ved siden av nissen!

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, 468rikker
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Mye souvenirer, men nissen liker vi. Kunne kanskje vært mer å gjøre eller å se på i uteområdet mellom alle souvenir butikkene.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Heidi B
Anmeldt 3. september 2019

Vi besøkte området en hel dag, men neste gang vil vi nok sette av to dager, Det må oppleves. Vi i Norge kan lære hvordan julenissen skal markedsføres.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Hadde forventet mye mer av dette stedet. Alt var svært dyrt. Lite for barna å gjøre og mye butikker.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Anne_Marie_49_11
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Merkelig sted, ingen oversikt over tilbudene. Vanskelig å finne frem. Dårlige suvenirsjapper. Dyre og dårlige attraksjoner, typisk turistfelle.

Julenissens postkontor et hederlig unntak, det var både en fin opplevelse og verdt pengene vi brukte der.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, markento