Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Bestilte 1 natt på dette kule hotellet på vei gjennom Rovaniemi.
Fikk lofts rom i 4. etg. Veldig kult og stort. Minnet mer om en suite. Til 1200 nok inkl frokost var dette et godt kjøp. Frokosten er meget bra med veldig stort utvalg. At du i tillegg kan sitte i gode stoler trekker opp. Et meget godt valg hvis du skal overnatte i denne byen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Koltrip
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Om du skal bo i Rovaniemi anbefaler jeg deg å bo her på Arctic Light Hotel. Hotellet ligger sentralt og har en lun og hyggelig atmosfære. Designet er kult. De som jobber her kan service, frokosten er innbydende og rommene lekre. Du må bare oppleve det selv.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 15mariannek
Anmeldt 25. juli 2016

Vi ble positivt overrasket over hotellets gode standard. Betjeningen var veldig hyggelige og gjorde det de kunne for at vi skulle føle oss velkomne. Restauranten kunne by på spennende mat med smak fra de nordlige områdene. Vi fikk lyst til å komme tilbake hit og se mer av Rovaniemi!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, marianne840
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Reserverte på dette hotellet etter å ha hørt positivt om det fra andre. Reiste med en stk hund, noe det ble opplyst om på forhånd.
Ved ankomst sjekket min samboer inn, og ble henvist til et rom i kjelleren med vinduer oppe på veggen rett mot gaten. Dette medførte stor mulighet for innsyn og støy fra gateplan og gardinene måtte trekkes for. Når rommet fra før av besto av utelukkende svarte vegger, fremsto dette som svært trykkende og utrivelig. Jeg klagde på dette rommet til resepsjonisten som viste to andre rom, også de på baksiden på gateplan, like mørke og dystre som det første. Etter å ha avslått dette, hvorpå resepsjonisten diskuterte med sin sjef, fikk vi tilbud om et annet rom lengre opp i etasjene. Det ble dog presisert at dette var et unntak. Vi valgte likevel å ta i mot dette rommet. Vi betalte ordinær rompris, pluss tillegg for hund, og man kan da ikke tilby gjestene dårlige rom i en kjeller.

Frokosten var skuffende, utover kokte egg måtte man betale ekstra for eksempel for et speilegg. Det var lite kjøttpålegg, kun røkt skinke og noe roastbeeflignende. Brødet var tørt. Kaffen var imidlertid god, og frokostlokalet var trivelig.

Personalet fremsto som hyggelige og profesjonelle og var vennlige hele veien. Vi kommer imidlertid ikke til å bo på dette hotellet igjen. Vi reiser mye, stort sett alltid med hund, og har ikke opplevd lignende. At hotellene kan ha egne rom der gjester med hund plasseres er greit, men disse rommene må ikke være av lavere kvalitet enn andre rom så lenge man faktisk betaler høyere pris enn gjester uten hund.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Gretaingrid
Anmeldt 26. juli 2015

Vi bodde på Artic Light Hotel i Rovaniemi i juli 2015, dessverre bare en natt, skulle gjerne ha vært der leger. Dette er et helt nytt hotel og alt er lekkert og innbydende. Fantastisk finsk interiør over hele hotellet. Kjempegode senger og supre rom. veldig god frokost og hyggelig personale. Bare dra dit og bo der .Beste hotel vi har bodd på
lang tid.

Dato for oppholdet: juli 2015