“Denne gangen var vi ikke helt fornøyd”
Anmeldelse av Break Sokos Hotel Eden

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Break Sokos Hotel Eden
Anmeldt 9 august 2017

Vi har bodd på dette hotellet flere sommere, og vi har alltid vært veldig fornøyd med oppholdet. Denne gangen var oppholdet så som så. Vi fikk tildelt en fint rom, men renholdet var ikke som forventet, det lå brukte snusposer på gulvet og var flekker på flisene i dusjen den dagen vi kom. Flekkene på flisene i dusjen valgte vi selv å vaske bort før vi dusjet, og det var ikke noe problem å vaske dem bort. Snusposene lot vi ligge på gulvet, og selv etter ytterligere to vask av rommet lå snusposen på samme plass. Vi reagerte også på at brukte glass og kopper i ble byttet når rommet ble rengjort. Vi synes også at balkongen burde blitt vasket med jevne mellomrom, der krydde det av sneiper, spindelvev, døde insekter og annen skit.

Ellers må vi få si at både frokosten og maten vi spiste på Restaurant Ara var veldig bra, og betjeningen i Restaurant Ara var veldig hyggelige og serviceinnstilte.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Lene A
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21 juli 2017 via mobile enheter

Quatro stagione. Alt blandet sammen
. Ikke inndelt som råvarer fra de fire årstider. Smakløs og slapp. Anbefales ikke. Husets rødvin var god. Hotellet og restaurant ligger i fin gangavstand fra Nallakari camping.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, John Harald L
Jaana J, Front Office Manager på Break Sokos Hotel Eden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27 juli 2017

Dear John Harald L.

Thank you for writing your review about Break Sokos Hotel Eden. We value all the reviews as they help us to improve our hotel. I am very sorry to hear that our pizza was not up to your standards. I will take you feedback to our kitchen.

I wish you a warm and sunny summer!

With best regards,

Jaana Järvinen
Front Office Manager

Anmeldt 11 juli 2017 via mobile enheter

Rommene er Ok standard men har trolig ikke fått noen form for oppgradering det siste 10året, da vi ankom fant vi en skitten bleie på verandaen til rommet vårt og badet var ikke tilfredsstillende rengjort.

Videre er badelandet bra men også der er det vedlikeholdsbehov

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Chris V
Jaana J, Front Office Manager på Break Sokos Hotel Eden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 juli 2017

Dear Chris V.

Thank you for taking the time to write your review. I sincerely apologize for any discomfort you may have experienced due to the condition and of the property. Your input will be shared with our management team to take into consideration for future upgrades.

I wish you a warm and sunny summer!

With best regards,
Jaana Järvinen
Front Office Manager

Anmeldt 13 august 2015

Flott badeanlegg og treningssenter på hotellet. Har en enkel restaurant som serverer enkle og gode retter. Hotellet ligger på en nydelig sandstrand og det er masse merkede gang og sykkelstier rundt, perfekt for løping, sykling, rulleski etc. God service fra de ansatte og veldig godt tilrettelagt for barn. Det eneste minuset var frokosten. det var dårlig utvalg (elendig om du er vegetarianer) og maten smakte ikke spesielt bra. Rommet ble heller ikke vasket særlig bra og sengene ble ikke redd opp i løpet av de tre overnattingene vi hadde der.

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Elisabethdah
Anmeldt 2 juli 2015

Hadde et fint opphold på dette hotellet, både i år og fjor. Fin beliggehet, greie priser og hyggelig betjening. I år hadde vi rom i den gamle delen av hotellet, ikke helt moderne, men fortsatt bra. Hadde rom i den nye delen i fjor, og det var veldig fint.

• Opphold: juni 2015, reiste som et par
Takk, Lene A
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Uleåborg hotellene
2.8 km unna
Cumulus Oulu Hotel
Nr. 6 av 9 i Uleåborg
108 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Break Sokos Hotel Eden? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Break Sokos Hotel Eden

Adresse: Holstinsalmentie 29 | Nallikari, Uleåborg 90510, Finland
Beliggenhet: Finland > Northern Ostrobothnia > Uleåborg
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 7 av 9 hoteller i Uleåborg
Prisnivå: kr 1 144 - kr 1 760 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Break Sokos Hotel Eden 4*
Antall rom: 170
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Break Sokos Hotel Eden. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?