Anmeldt 24. januar 2018

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Juha K, General Manager på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2018

Anmeldt 28. november 2017

God motagelse, det er viktig. Sentral beliggenhet med parkering i kjelleren, med god adkomst til resepsjon. Pent hotell med vanlige rom. Minibar med greit innhold. Frokost i Scandic-kvalitet. Det betyr for meg at det er veldig bra. Det er derfor jeg foretrekker Scandic-hotellene. Godt utvalg av mat og drikke. Egg og bacon. Savnet speilegg, men det var så mye annet. Rett og slett et godt opphold. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kjetil G
Juha K, Johtaja på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2017

Hello Kjetil!
Thank you for this feedback and for visiting us in Oulu. Scandic is a safe choice to my opinion too so why choose something else if it is not a necessity.

I'm pleased to read that Scandic could be your choice also the next time you visit Oulu. We are looking forward to welcoming you to our hotel again some day.

All the best and take care,

Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt i Oulu. Parkering i 2 plan under hotellet i felles garasjeanlegg til €8 for døgnet.
Hyggelig betjening med rask inn og utsjekk.
God frokost selv om det er en smule kaotisk med mange barnefamilier om sommeren.
Restauranten absolutt verdt et besøk med nydelig mat og et godt vinkart, trekk for at de ikke oppbevarer vinen i vinskap, rødvinen var derfor litt for varm.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, plokken
HannaUtu, Front Office Manager på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Mange takk før dit feedback og visit til Scandic Oulu Petter L,

Femstjärnig feedback är alltid fint att få, speciellt under juli, som är det hektigaste tiden för oss och personalen är upptagen av brådska. Därför är det mycket trevligt att trots det, har du varit nöjd med vår service. Under juli har vi många barnfamiljer och frukosten kan kännas ibland lätt kaotisk. Vår personal gör sitt bästa med påfyllning ac frukosttillbehör och tillberedning av rena bord. Jag tycker också att vår restaurang har hög kvalitė och brukar rekommendera det själv med. Jag framför ditt feedback till personalen och ber dom hålla koll på temperaturen av viner vi säljer.

Ha en god fortsetning på sommeren og velkommen tilbake!

- Hanna

Anmeldt 4. april 2016

Hotellet ligger veldig sentralt i Oulu. Det er romslig og fint. Veldig bra frokost. Også restauranten er ok. Jeg har bodd der flere ganger i 2015 og dette er et hotell jeg kommer tilbake til, garantert.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Narnejo
Juha K, General Manager på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2016

Hi!
It's very delightful to notice that you are our regular guest and that you find everything so good you don't even consider changing hotel in Oulu. This kind of feedback tells me & us all that needs to be told so there's nothing more I can say but thank you.

So thank you very much for staying with us and for this superb review!

Looking forward to welcome you to Scandic Oulu soon again!

All the best,

Anmeldt 8. juli 2015

Hotellet er svært sentralt plassert midt i byen, med kort vei til det meste.
Hotellet fremstår rent og godt vedlikeholdt.
Store romslige rom med (sove-)sofa og lenestol.
God seng å ligge i, uten følelsen av to enkeltsenger skjøvet sammen.
Rikelig med kontakter for å lade alle duppeditter ved sengen.
Minibar finner man vanligvis ikke på Scandichoteller, men her har de det.
Romslig bad, men vårt å ha vært noe feilkonstruert for vannet rant ut over hele gulvet når man dusjet!
Positivt for oss som kom med bil at det er parkering under hotellet, drar du Scandic-Friendskortet før kredittkortet i parkeringsautomaten er døgnprisen kun €8, som må sies å være svært billig.
Flott restaurant med stilig design. Vi spiste ikke annet enn frokosten her og den var helt grei med ok utvalg. Ved tidligere besøk har vi også spist middag der, som var en positiv opplevelse.

Romtips: Tror rom som vender innover mot kinoen er stillere om du liker å ha vinduet åpent om natten.
Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Stigh123
Juha K, General Manager på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2015

Hello!
Sometimes I wonder what else will happen with computers in the future because it is almost too easy to translate foreign languages into English. Therefore I wish you do not mind me answering in English to this review of yours.

Thank you for your polite and profound review. i also appreciate you choosing Scandic during your visit to Oulu more than you might guess.

Minibars are not that common in hotels any more but we intend to keep them in our rooms at least for some time. Minibars are honestly not very good business to us but they are more like an extra service which we like to keep available.

I wish I knew your room number so that I could check the problem with the bathroom floor. I don't know if we could fix it very easily but an assessment should be done anyway.

Well, the train is at Oulu station in any minute now so I should go now. Otherwise I would find myself from Seinäjoki and my wife wouldn't like that at all. Besides I have to be at work first thing in the morning.

Come and visit us soon again!

Take care,