ScandicHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Et fint opphold på et fint hotell som ligger veldig sentralt i byen oulo.
Litt mye barnefamilier, men ellers stille og rolig. Gode senger, frokosten kunne vært bedre, litt lite utvalg. De kunne også vært flinkere med påfyll av mat.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, reneean
Juha K, General Manager på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Hello!
Thank you a lot for your feedback here on Tripadvisor. Paying more attention to details is definitely the key to success which also this review of yours proves. We will also do our best in order to improve our breakfast selection but with small steps along with our colleagues at other Scandic hotels.

I'm glad you had an enjoyable stay with us and wish you will visit our hotel again some day.

Best regards,

Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Bodde på hotellet i f.m. et stort arrangement. Innsjekkingen gikk raskt og effektivt av en hyggelig betjening. Rommet var av normal standard. Wi-fi fungerte godt overalt på hotellet. Frokosten var helt grei, men savnet grovt brød. Spiste både lunsj og middag på hotellet. Til tross for mange mennesker ble det servert raskt med god mat. Utsjekking gikk også greit og en ekstra pluss til at jeg fikk skiftet i badstueområdet før avreise.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 468olekristianb
Juha K, General Manager på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2018

Hello!
I hope you don't mind me replying in English which is much easier for me than Swedish or Norwegian.

Thank you very much for this nice and businesslike review, I appreciate it a lot. We have quite many smaller or bigger meetings and conferences at our hotel year-round. I don't want to brag but anyway we are quite good at organizing events so I'm happy to read that your event went also well. Which also pleases me is the fact that we fixed a small problem and came up with an idea to offer you the possibility to use our sauna department before your departure in the afternoon.

Thank you for visiting Oulu and Scandic. I wish you enjoyed your visit and had a great conference in our city. Hopefully we can welcome you to our hotel again some day.

Best regards,

Anmeldt 24. januar 2018

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Juha K, General Manager på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2018

Anmeldt 28. november 2017

God motagelse, det er viktig. Sentral beliggenhet med parkering i kjelleren, med god adkomst til resepsjon. Pent hotell med vanlige rom. Minibar med greit innhold. Frokost i Scandic-kvalitet. Det betyr for meg at det er veldig bra. Det er derfor jeg foretrekker Scandic-hotellene. Godt utvalg av mat og drikke. Egg og bacon. Savnet speilegg, men det var så mye annet. Rett og slett et godt opphold. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kjetil G
Juha K, Johtaja på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2017

Hello Kjetil!
Thank you for this feedback and for visiting us in Oulu. Scandic is a safe choice to my opinion too so why choose something else if it is not a necessity.

I'm pleased to read that Scandic could be your choice also the next time you visit Oulu. We are looking forward to welcoming you to our hotel again some day.

All the best and take care,

Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt i Oulu. Parkering i 2 plan under hotellet i felles garasjeanlegg til €8 for døgnet.
Hyggelig betjening med rask inn og utsjekk.
God frokost selv om det er en smule kaotisk med mange barnefamilier om sommeren.
Restauranten absolutt verdt et besøk med nydelig mat og et godt vinkart, trekk for at de ikke oppbevarer vinen i vinskap, rødvinen var derfor litt for varm.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, plokken
HannaUtu, Front Office Manager på Scandic Oulu City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Mange takk før dit feedback og visit til Scandic Oulu Petter L,

Femstjärnig feedback är alltid fint att få, speciellt under juli, som är det hektigaste tiden för oss och personalen är upptagen av brådska. Därför är det mycket trevligt att trots det, har du varit nöjd med vår service. Under juli har vi många barnfamiljer och frukosten kan kännas ibland lätt kaotisk. Vår personal gör sitt bästa med påfyllning ac frukosttillbehör och tillberedning av rena bord. Jag tycker också att vår restaurang har hög kvalitė och brukar rekommendera det själv med. Jag framför ditt feedback till personalen och ber dom hålla koll på temperaturen av viner vi säljer.

Ha en god fortsetning på sommeren og velkommen tilbake!

- Hanna