Nydelig!

Anmeldt 30. juli 2019
465torh
Sørreisa, Norge

Anmeldt 2. august 2020

Stor, veldig stor fin strand, god plass til alle. Veldig langgrunt. Taverna`n som ligger i enden av stranden er en vanvittig dyr spiseplass! Men maten var helt grei, hverken mer eller mindre.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Hege E
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Har kost oss veldig på stranden i løpet av 2 uker på campingen rett ved stranden. Den er langgrunn og super for små barn. Lite søppel å se, rent å flott sand og vann.
Lett å finne en plass å sitte selv om det var utrulig mye folk de dagene vi var på stranda. Det er toaletter, skiftebås og iskiosker på stranda. Også badevakter tilstede på dagtid, viktig på en så stor strand

1  Takk, 465torh
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Veldig flott strand når man er der med små barn. Langgrunt og oversiktlig. God plass er det også. Mange aktiviteter i nærheten. Masse Pokestops og gymmer er det også.

Takk, 829raymondp
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Her er alt du kan forvente på ei strand! Veldig gode softis og avlukke for skifte. Ikke lov med hund.

Det eneste man trenger er godt humør og sol!

Takk, siljesavematkostit
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi var på stranden flere dager på rad. Den er nydelig, ren og det er god plass. Det er toalett- og dusjfasiliteter tilgjengelig. Det var greit å finne parkering og parkeringen var gratis.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 681mh