TripAdvisor

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Kampinmalmi
Anmeldt 9. september 2019

Feiret 2 bursdagslag i familien og valgte å ta en tur til Helsinki , vi var 7 stykker og vi valgte litt forskjellige matretter , der alle smakte helt herlig , til tross for at vi var 7 stykker ved bordet , var det veldig effektiv og rask servering , der alle fikk maten samtidig , som jeg synes er viktig når man er på restaurant , bra sted , bra servering , og bra mat.

Dato for besøk: august 2019
Takk, toronado77

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Farang, ja hva skal man si? Tipp topp fra vi kom inn døren til vi gikk ut døren. Mottakelse, servitør, forklaring av meny, mat, drikke var i øverste klasse.
Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hege836
Anmeldt 27. juli 2019

En hyggelig, men travel servitør serverte oss lunkent vann og en god, sommerfrisk drink med fennikel. Mulig vi hadde noen språkutfordringer, men vi(to stykker) endte opp med å dele ett grønnskjell til forrett. Smakene her var sammensatte, gode og velbalanserte, men innmatens konsistens var seigt, og vi er usikre på om kokken hadde lyktes i å fullstendig rengjøre skjellet for skjegg. Første hovedrett var sprø mykskjellkrabber, som ikke var sprø nok, akkompagnert av mynte,peanøtter, fennikel og uanstendige mengder limejuice, som gjennomsyret alt bortsett fra peanøttene. Retten fremsto ubalansert, noe som gikk igjen i neste rett: grillet hummer. Agurk og ingefærsalaten var såpass godt sukret at det kunne vært en dessert, og krasjet mot en fint tilberedt hummer som hadde fått for mye kokosnøttcurry sølt over seg. Neste hovedrett var breiflabb, også den godt tilberedt, i selskap av nok en kokosnøttcurry, denne gangen såpass oversaltet av store mengder fiskesaus at kun rause mengder thaibasilikum og et og annet limeblad periodevis kunne trenge igjennom.

Vi avsluttet måltidet der. Det er mulig vi var uheldige, men måltidet sto ikke i stil til hverken forventninger eller pris.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Isabell H
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Hyggelig restaurant og god service. Vi valgte en set meny med mange fantastiske retter. Det kunne gjerne vært lenger pause mellom hver rett, men de gode smakene veide opp for dette.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Mette N
Anmeldt 22. desember 2016

Hyggelig atmosfære selv om det er minimalistisk stil på lokalet og bordene står tett. Vi spiste farang set menu med tilhørende viner. Smakfult og god mat. Vi prøvde begge vinpakkene og synes sommelier versjonen ikke var verdt den ekstra kosten.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Skomakerstuen

Reisende som så på Farang, så også på

Helsingfors, Uusimaa

Har du vært i Farang? Del dine erfaringer!