“Fabian Hotel må være beste hotellet i byen”
Anmeldelse av Fabian Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Fabian Hotel
Anmeldt 9 februar 2016

Hotellet ligger sentralt i Helsinki, noen minutters gange til hovedgaten og ned til kaien med marked og turistbåtene ut i skjærgården. Det er mange gode restauranter og kafeer i nærheten - mange av de beste lå bare noen minutter fra hotellet.

Vi hadde et nydelig rom - lekkert moderne interiør. Flott bad.

Frokosten var veldig bra og frokostlokalet fint - men litt fullt da det ikke var vær til å sitte ute. I fint vær er det sikkert nydelig å spise frokosten ute i gården.

Servicen i resepsjonen var utberket! Mer enn forventet bra.

Jeg vil absolutt bo her neste gang jeg kommer til Helsinki.

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, ENEOslo
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 17 februar 2015

Dette er det flotteste hotellet jeg har bodd på. Bodde i 5 netter i juli 2014. Bestilte ett av de største rommene og har aldri følt meg mer hjemme. Utrolig stilig interiør, noe for en hver interiør elsker. Personalet var veldig service innstilt, hjelpsom og hyggelig. Koselig frokost område med stort utvalg, hvor man kunne sitte både inne og ute. Det var sykler tilgjengelig på hotellet man kunne låne, og med at hotellet lå ganske så sentralt var det rask gange inn til hovedgatene. Fikk privatsjåfør til flyplassen, og masse tips om hvor man burde spise og hva som var verdt å se.

Romtips: Her vil jeg tro og mene at uansett rom, er de like fantastisk. Er stille rundt hotellet, så ingen av...
Se flere romtips
  • Opphold: juni 2014, reiste med venner
Takk, Benedikte D
Anmeldt 15 juli 2014

Jeg bodde sammen med min kone på hotellet 6 netter i juni/juli 2014.
Hotellet ligger sentralt til, 5 min å gå til torget i sentrum.
Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale som snakket godt engelsk, og noen svensk også. Rommet var rimelig stort og hadde gode senger. Påpasselig renhold og håndkleskift daglig.
Frokost uten varm mat, men er variert og god.
Et hotell vi gjerne kommer tilbake til og anbefaler til andre.

• Opphold: juni 2014, reiste som et par
Takk, kevpeder
Anmeldt 12 mai 2013

Var på jentetur hit i februar. Veldig bra service,gode senger og god frokost! Hotellet er i god stand,og det er svært rolig om nettene,selv om det er veldig sentralt. Helsinki må være himmelen for folk med cøliaki,så også på Fabian :-) Ingenting av det vi lurte på var noe problem for resepsjonistene å ordne for oss,og alltid svært vennlige på flytende engelsk. Til helgen tar jeg med venner og reiser tilbake,gleder meg!

Romtips: Standardrommene er store og flotte med flott,romslig bad. Rolig mot bakgården.
Se flere romtips
  • Opphold: februar 2013, reiste med venner
Takk, SiriSandnes_Norway
Anmeldt 18 februar 2013

Vi var på langweekend i Helsinki og bodde på Hotel Fabian. Litt dyrere enn de billigste hotellene, men verdt pengene. Nyoppusset, rent og rolig. Kun et par hundre mester til Esplanada. Frokost er uten varmmat, men en fin og lys plass. Meget serviceinnstilt personell som kan både engelsk og svensk. Wi-Fi fungerer ypperlig, målt til 9MB vha speedemeter. Anbefales.

• Opphold: februar 2013, reiste med venner
Takk, Reka733
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Helsingfors hotellene
Hotel F6
Nr. 5 av 64 i Helsingfors
1 433 anmeldelser
Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki
Vis priser

Har du vært i Fabian Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Fabian Hotel

Adresse: Fabianinkatu 7, Helsingfors 00130, Finland
Telefonnummer:
Beliggenhet: Finland > Uusimaa > Helsingfors
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 2 av 64 hoteller i Helsingfors
Prisnivå: kr 1 264 - kr 2 235 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Fabian Hotel 4*
Antall rom: 58
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Fabian Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?