Anmeldt 6. oktober 2018

Veldig bra service når jeg kom dit. Rommene er av litt eldre karakter men fungerer bra likevel. Spiste kun frokost som var bra, men det så ut som de hadde ok middag der også. Ligger veldig sentralt slik at du kommer deg rundt i Helsinki.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, str0mme
Service Manager R, General Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei,

Thanks a million for your kind words. We are very happy to have made your stay pleasant. And you are right assuming that dinner at our Grill it! restaurant is excellent - so, do not miss out on it when your are staying with us again.

Best regards
EskoR

Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Litt gammelmodig og utdatert interiør i tillegg til lang kø ved innsjekking trekker ned. Utover det en positiv opplevelse. Ble av en eller annen grunn oppdatert til business class rom pga fullt belegg. Det er jo alltid en hyggelig overraskelse. Bestilte frokost på rommet (som er inkludert i business class rom). Den var veldig bra. Ellers stille og funksjonable rom. Kunne med fordel hatt ekte dobbeltseng i stede for to madrasser inntil hverandre.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Kristen J
Service Manager R, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2018

Thank You Kristen J for your feedback!

I am glad to hear that in overall your visit went well and you liked our surprise of a room uppgrade.

Wishing you a warm welcome again!

Kind regards,

Anna Vunneli
Front Office Manager

Anmeldt 13. desember 2017

Ble oppgradert til et business rom, pga gull elite :)
Rommet var rettet mot åpen gate mot byen..ikke så veldig mye å se pga den store bygningen foran.
Rommet var fint, passe stor nok. Str har ikke så veldig mye å si, så lenge det er renslighet, god seng å sove på og badekar.
Hadde kontorbord, flat-screen TV, lys over senga, Baderom m/ badekar, skap, kaffemaskin, etc.
Godt utvalg på frokost og veldig god restaurant. Koselig bar og veldig serviceinnstilt ansatte.

Kan absolutt anbefales!

Romtips: Business class
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, grukke
Service Manager R, Front Office Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2018

Thank you Grukke for your review! It's great to have such a positive feedback coming from our loyal member. We will keep on improving our services and welcoming you back again.
With sunny greetings from the heart of Helsinki,
Anna
Front Office Manager

Anmeldt 25. september 2017

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Kim A, Service Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2017

Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Vi ankom på kveldstid og sjekket inn, ble tilbudt oppgradering til business rom for 30 eur. Første rommet vi fikk hadde da en kraftig kloakklukt på badet, fikk da nytt rom uten spørsmål fra resepsjonen! Flott løst. Bestilte roomservice hvor vi bare fikk en av de to rettene vi bestilte. Dette ble beklaget og vi fikk god rabatt ved utsjekk. Alt i alt ett flott hotell selv om ikke alt gikk knirkefritt.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, larshassel
Petro E, Service Manager på Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2017

Hej larshassel,
Tack för dina positiva kommentarer angående din vistelse hos oss nyligen. Vi utbildar vår personal att vara problemlösare och jag är glad att se att de bekymmer du hade blev snabbt åtgärdade. Fint att du trivdes bra och jag hoppas vi ser dig en annan gång.
Vänliga hälsningar, Kim / Service Manager