FindHotel
travelup.comUSD 148
Anmeldt 16. november 2019

Fantastisk hotell med beliggenhet rett ved jernbanestasjonen i sentrum.
Vi bodde på et flott rom - med egen privat badstue.

Lounge i 2 etage må, dersom du har mulighet oppleves. Der får du frokost om morgenen, drikke hele dagen og små måltider servert - alt gratis.
Fantastisk mat, og enestående betjening.

Dette er et sted som anbefales på det sterkeste, alt stemmer, beliggenhet, service, mat og rom.!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 2512henning
OlliL130, Asiakassuhdepäällikkö på Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2019

Dear 2512henning,

Thank you for your visit and the feedback!
It is great to hear that our central location worked well for you and that you also got to try the sauna while here. Something very Finnish!
Excellent service is the cornerstone of our hotel and I am particularly pleased to hear that you got to experience that both in the Business Lounge and throughout the hotel.

We hope to get to host you again whenever your travels bring you back in town!

Best regards,
Olli Lamberg / Front Office Manager

Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Var på helgetur med en hel gjeng og strålende fornøyd med hotellet. Rent og pent med en nydelig frokost som innehold mer enn det jeg hadde regnet med- og hyggelige ansatte. Svært sentralt bare 5 minutter fra togstasjonen.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Kathrine1970
Rosardbplaza, Piccolo på Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2019

Kjære Kathrine1970,

Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende oppholdet ditt på Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom vi kan være til ytterligere hjelp.

Vennlig hilsen
Rosa

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Flott nyoppusset rom, lekkert bad, nydelig senger og eksklusivt sengetøy. Meget bra belysning. Men svært dårlig utvalg på frokostbuffeten. Særlig negativt var det at endel mat som på de fleste hotell er inkludert i frokosten, måtte man her kjøpe eksklusivt.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, g_rilt2015
Traveler829604, Front office på Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2019

Dear g_rilt2015,

Thank you for your review of your recent stay at Plaza, we appreciate it. We are sorry to hear you weren't pleased at our Super Breakfast's menu. We hope you still enjoyed your visit with us an we´ll see you as our guest in the future also. You´re warmly welcome!

Have a nice autumn!

Parhain terveisin / Best Regards,
Jenna
Front office

Anmeldt 28. mai 2019

Bra og sentral beliggenhet med god frokost. Seng, pute og aircondition trenger en oppgradering. Kunne vært bedre til å fylle på med baderoms artikler. savnet også mulighet til å åpne vindu/lufte. Meget vennlig hotell personale.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Passport06545033945
HeikkiP, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2019

Dear Pssport,

Thank you for your review and feedback. We are happy to hear that you enjoyed our central location and our Super Breakfast. However, I am sorry to hear that your room was not up to our high standards during your stay as cleanliness is extremely important to us. I hope you contacted the front desk right away to get it fixed immediately. I will go through your feedback with head of housekeeping as well.

Have nice and sunny summer time and welcome back to Helsinki!

Kind regards,
Heikki Päätalo
Head Concierge & Guest Relations Manager

Anmeldt 11. mai 2019

Vi tilbragte en helg på dette hotellet. Første natta fikk vi tildelt rom i den gamle fløyen. Natta var varm. Vi hadde ventilasjonen på kaldeste mulighet, men det ble aldri kaldt. Ventilasjonsanlegget bråkte og durte. Det var ikke mulig å åpne vinduet. Jeg vil anta at det var mange og tjue grader på rommet. Da vi klagde neste morgen fikk vi beskjed om at det i Finland er varmt på soverom om natta, Etter litt (hyggelig) diskusjon fikk vi tilbud om å bytte rom til den nye fløyen. Der var situasjonen en helt annen. Luften var kald og frisk om natta. For rom i den nye fløyen vil jeg gi toppscore for dette hotellet, for rom i den gamle fløyen vil jeg gi veldig dårlig score. God frokost, rent, sentralt.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Guri V
HeikkiP, Guest Relations Manager på Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2019

Dear Guri V,

Thank you so much for your review and feedback. I am happy to hear that you liked our central location and our Super Breakfast. I am so sorry to hear that there was problem with the AC at your first room. I will forward your regards to our maintenance team.

Please find and friend us on Facebook and Instagram (#plazahotelhelsinki, @plazahotelhelsinki) to stay informed of our upcoming specials!

Have nice and sunny summer time and welcome back to Helsinki and Plaza Hotel!

Best regards,

Heikki Päätalo