Anmeldt 1. september 2017

har overnattet på noen Scandic hotel og da kan de bli litt kjedelige, men dette hotellet utmerket seg med en gang. ble møt i resepsjonen av meget hyggelig personal som gav meg en masse info om hotellet. fikk et rom som var romslig og hadde en spenstig innredning med egen bastu. siden dette var en kjapp forretnings reise så ble det desverre ikke tid til å prøve ut alt som hotellet hadde å by på. Det negative var kanskje prisen på rommet, men om man bestiller kort tid i forveien så er ofte prisene høye.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, tronde906
Svar fra ledelsen:Besvart 27. september 2017

Dear Trond E,

Thank you for your wonderful review! We are very pleased to hear that you liked your room, the colorful design of our hotel and especially the service of our receptionists. We hope you will choose to stay at our hotel during business or leisure trips also in the future.

Best regards,

Elena
Duty Manager

Anmeldt 30. november 2016

Flott hotell med gode rom og flott bad, trivlig betjening, god frokost. Greit trimrom i kjelleren. Beligenhet litt utenfor Helsinki sentrum, men noen fine spise steder liggende i gang avstand fra hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Fotland
Paasi H, General Manager på Scandic Paasi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2016

Kjære Fotland
Tusen takk for veldig vennlig gjennomgang av hotellet vårt.
Det er en stor glede å lese at du hadde et behagelig opphold hos oss.

Jeg håper at vi kan hilse på deg igjen ved neste opphold i Helsingfors.
Med vennlig hilsen,
Minna Heikkilä
Daglig leder

Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Hyggelig og rolig hotell i en stille del av Helsinki. Kort vei til metro, buss og trikk. Relativ kort vei til sentrum. Fine, rene rom. Godt vanntrykk i dusjen. Hjelpsomme resepsjonister. Ok frokost. Vårt rom i 6. Etasje hadde egen sauna, samt balkong.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, ninasteenl
Anmeldt 3. april 2015

Kjempefint hotell!
Hotellet ligger sentralt i Helsinki ved Hakaniemi-torget. Fra hotellet er det bare 200 m til trikk, t-bane og buss og bare noen minutter med offentlig transport til jernbanetorget (15 min å gå).
Selvet hotellet er fint, rent og stilfult innredet. Det er ikke noe støy fra veien å høre, hotellpersonalet er hyggelig og hjelpsom. Frokosten er variert og godt, bortsett fra det vanlige (kjøttboller, egg og bacon) tilbyr Scandic Paasi faktisk grønnsaker og frukt! :)

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Anna R
Paasi H, Johtaja på Scandic Paasi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2015

Dear Anna R!
Thank you for your visit to Scandic Paasi hotel. Nice to hear that you liked our hotel. We hope to see you again soon. Have a nice Spring! Kindest regards, Minna Heikkilä

Anmeldt 13. oktober 2014

Vi var der som familie, med to vaksne og tre born (6,4 og 1 år). Vi kom på formiddagen, og rommet var allereie klart for oss. Babyseng stod klar (med potte!), og alt var på stell. Tøff og gjennomført stil på rommet. Servicen var upåklageleg - unge, smilande og merksame tilsette, både bak skranken og i frukostrommet. Frukosten var fantastisk! Vi prøvde både tidleg og sein frukost, og der var alltid påfylt med nok mat. Det er godt inndelt for allergikarar, med glutenfri og laktosefri mat også. Hotellet ligg ved Hakaniemi, med kort veg til trikk, buss og butikkar. Gangavstand til sentrum. Det var ikkje mange barnefamiliar der, men det er godt tilrettelagt for dei minste også. Eigentleg er dette eit hotell for dei fleste. Vi kjem gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, gaurdal