Destinia.com
Trip.comUSD 119
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Ligger en liten gåtur unna hardest sentrum men det ligger fint og rolig. Rommet hadde god størrelse og bra bad. Fin utsikt i rustikk vindu.
Fint frokost og hyggelig personale. Vi kommer tilbake ved neste anledning.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, aleandrab
Anmeldt 14. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
GrandMarina, Guest Relations Manager på Scandic Grand Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Anmeldt 22. desember 2017

Vi ankom hotellet på förmiddagen og det var ikke problemet med å sjekke inn.
Fik rom ut mot Havnen eller gaten. Det var ikke noe stöd og rummet var stort og trivelig.
Frukosten var som forventet bra. Sentralt beliggende hotell.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 989aagel
GrandMarina, Kundansvarig på Scandic Grand Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2018

Hej Aage L,

Tack för din fina feedback! Vad trevligt, att ni fick rummet direkt när ni kom! Vi försöker alltid checka in gästerna, ifall vi bara har möjlighet! Vanligtvis börjar check in först kl. 15 nuförtiden! Hoppas vi ser er snart igen! Vi väntar på er!

Ha en skönt nytt år!

Med vänliga hälsningar,

Anmeldt 12. desember 2017

Fornuftig pris i forhold til kvalitet. Et gammelt og stort lagerbygg, omgjort til et moderne, fint hotell. Eneste minus var små vinduer. Hyggelig betjening, bra frokost inkludert og bra rom. Bare noen hundre meter til et vakkert sentrum med mange severdigheter

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Lars-Petter E
GrandMarina, Kundansvarig på Scandic Grand Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2017

Hej Lars-Petter,

Thank you for the nice comments you put together. It is great, that you enjoyed your stay with us. What a shame that you got a small window. At this hotel, we have a lot of different windows, all sizes and shapes. Next time you will come and visit us, request for a bigger window, we will fix that for you. I hope that you will come back to visit us soon again!

Happy Holidays!

Best Regards,

Anmeldt 20. november 2017

Ligger i havnestrøket uten noe som helst uteliv eller butikker. 10 min å gå til havna. "Rett ved siden av markedsplassen" som det står i reklamen, er en smule overdrevet. Bra rom, men en del støy fra gaten som går forbi på baksiden, hvis man har vinduet oppe. Forholdsvis enkel frokost.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Sven_Osl
GrandMarina, Guest Relations Manager på Scandic Grand Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2017

Hi there Sven_Osi,

Thank you for review! It is much appreciated! I am sorry, if you felt like the hotel was far from the city center. Fortunately there is 2 trams going in and out from the city all the time, so no one has to walk if one doesn't want to! It takes about 3 minutes to walk to the Market Square. You are right, there are not any shopping on this island, which is a shame, let's hope someone will open a few in the future. I really hope you will come back one day, maybe next time in the summer time? It's warmer and nicer then. Welcome back!

Best Regards,