Destinia.com
Expedia.comUSD 116
Official HotelUSD 103
Algotels
Anmeldt 2. juli 2018

Elendig frokost og uakseptabel oppførsel fra de som jobbet der. Vi reiste til Finland fordi vi skulle konkurrere i EM i dans, så god frokost og mye næring er viktig på slike dager. Blir vanskelig å oppfylle det når havregrøten er suppe, eggerøren er udelikat og minner om en form for pudding. Når frokosten var så dårlig kjøpte jeg mat på butikken for så å spise den i frokost salen med resten av laget mitt, jeg fikk ingen beskjed om at det ikke var lov før damen som rydder der tok gaffelen min fra meg mens jeg satt å spiste! Det er uakseptabelt og så uhøflig som det går an.
Rommene var trange og dusjen var ikke ordentlig vasket. Hvert rom vi hadde leid luktet forskjellig, det luktet alt i fra så sterk aftershave at hodepine oppsto og rottent egg.
Er ikke shampoo og balsam der, bare håndsåpe spikra fast til dusjen.
Styr unna, det finnes finere hotell i Helsinki til samme pris!!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, zxc123625
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Et helt greit sted om du må overnatte nær jernbanestasjonen. Lett å finne frem. Gammelt hotell. Rent men de kunne blitt enda bedre. Ingen tannbørste på badet, vi måtte overnatte pga. Flyforbindelsen vår så det hadde vært fint om de hadde tannbørster og såpepakke tilgjengelig. Frokosten var grei. Det stod ingen skilt på hva som ble servert i buffeen. Da jeg spurte hun som jobbet der, virket hun brydd. Hun fant aldri ut hva kjøttbollene inneholdt. Eggerøren så udelikat ut, så rørte det ikke engang. De kokte eggene luktet. Pluss for salaten, bærene og godt brød.

Hotellet ligger nær mange gode severdigheter.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, soniad453
Anmeldt 23. august 2016

Hotellet lå greit i forhold til jernbanen og andre attraksjoner, men heisen er ikke noe for folk som ikke liker trange plasser, det var heller ikke billig for én overnatting. Puten jeg fikk var mer en klump enn en pute, sengen var ukomfortabel. Støy fra arbeid på bygget vis a vis hotellet jobbet til langt på kvelden, ble også vekket i halv fire tiden av noe som hørtes ut som en gravemaskin som dro opp brostein. Måtte derfor lukke vinduet og rommet var innestengt med en gang. Gulvet var slitt og fargevalgene på gardiner og møbler var veldig utdatert.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, TrudeFalchV
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Dette er det dårligste hotellet jeg har overnattet på i Helsinki. Elendig frokost og små trange rom. Veldig dyrt i forhold til standard. Styr unna, dette er elendig. Beliggenheten er veldig god, men det er også det eneste som er bra. Hotellet er veldig slitent og skittent. Hull og revner i gardiner, veldig langsomt Wifi, og vann som renner utover hele gulvet på badet når du dusjer. Vinduet kunne nesten ikke åpnes, og det finnes verken aircondition eller annen luftsirkulasjon. Hadde det vært mulig å ikke gi noen stjerner på oppholdet, så hadde det blitt null.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, trondb713
Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Grei beliggenhet med kort vei til sentrum. Bråkete om natten. Frokosten var dårlig med lite utvalg og ikke særlig delikat. Betjeningen var hyggelig. Rommet var litt slitent men tross alt rent. Vedlikeholdet kunne vært bedre. VV VV. CVV VV

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, stejanpet