Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreams
Agoda.comUSD 147
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Bodde på dette rommet etter tips fra andre. Dessverre falt ikke dette hotellet i smak. Det tar noen minutter å gå fra sentrum, og det finnes andre bedre alternativ nærmere sentrum. Bygget er gammel og spennende. Jeg fikk rom over annet bygg, og rommet var ekstremt lite. Ingen skrivepult eller ekstra stol, heller ikke plass til det. Badet var lite, men moderne og greit. Frokosten var Ok, men ikke mer. Er du på jakt etter valuta for pengene, normalt størrelse på rommene og i nærheten av sentrum, bør du vurdere andre alternativer.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Hakon84
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Veldig bra rom, romslig og stilig interiør. Ligger fint til i design district, med interessante butikker og bygninger. Kort veg til gode restauranter og design museum, frokosten på hotellet var også nra :)

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, halvorhvor
Anmeldt 10. mars 2016

Dette hotellet har en ny del og en eldre del. Mitt rom var i den nye, mens mine kollegaer hadde den gamle. De var ikke veldig fornøyd med det, men jeg synes mitt hotellrom var strålende. Litt vanskelig å finne det pga nøkkelkort som ikke fungerer så godt (jeg måtte bruke det to ganger for å komme meg fra inngangen til hotellet og til rommet mitt). God seng, stort rom og herlig bad! Hyggelig resepsjonister :)

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, krisander
Anmeldt 14. februar 2016

Har tilbragt en del netter på dette hotellet ifm jobb. Litt skuffet over størrelsen og ventilasjonen på rommene. De er veldig trange og flere steder umulig å åpne vinduer, kombinert med manglende luftventilasjon. God frokostbuffet og hyggelig betjening. Beliggenheten er god.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, janicontheroad
Anmeldt 20. oktober 2015

Har vert på dette hotellet ved to anledninger. Hadde to forskjellige rom typer, var hær med min kjæreste den første gangen og vi hadde et slikt smart rom. Den andre gangen var jeg alene på en standard rom.

Hotellet har en middelalder look på utsiden, vis jeg ikke tar feil var bygget opprinnelig ett slott tidligere. Det er ganske mørkt når man går inn i resepsjonen, men dette kledde stilen til hotellet. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive atmosfæren der, det ble veldig stille og rommet virket mindre en det så ut til. Dette gav deg en litt lun følelse og rommet omfanget deg.

Smart rommene var ganske små, men hadde mange fine løsninger slik at det ikke ble så åpenbart. Rommet var moderne og delikat innredet. Sengen på dette rommet var elektrisk regulerebart noe som var veldig stilig. Vil si den var det beste jeg har sovet på noensinne.

Badet var stort med tanke på den totale rom størrelsen. Det var en glass "vegg" mellom dusjen og ut mot sengen. Glasset var veldig mørkt så man så bare konturen av Inn/utsiden, noe som stilig etter min mening.

Frokosten var veldig god og lokalet var moderne og koselig innredet.

Ellers var betjeningen hyggelige og hjelpsomme, og jeg vil sikker dra hit neste gang jeg er i Helsinki :D

Romtips: Smart rommene er å anbefale.
Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Ola N