“Ferie”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 12 sider til!
Nr. 15 av 66 hoteller i Helsingfors
Grønne ledereBronsenivå
Anmeldt 27 juli 2017 via mobile enheter

To netter. Helt ok rom. Rent og pent , men veldig trangt bad. Flott utsikt fra tårnet.
Bestilte uten frokost, og skulle vi legge det til, var det 17! Euro pr person pr frokost. Det var ikke aktuelt. Sentralt i forhold til det meste Helsinki har å tilby.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
1  Takk, traage72
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5 juni 2016

To gamle mennesker ankommer med to kofferter ++. Ingen bagasjehjelp, men resepsjonen tilbød å ringe housekeeping som kunne hjelpe. Takket nei! Housekeeping har mer enn nok å gjøre til lusalønn hvis det kan sammenlignes med Norge. Særdeles hyggelig og hjelpsom resepsjonsdame.
Rommet var trangt, mørkt, men adekvat for en natt eller to. Sengen var altfor myk for oss, så myk at det var vanskelig å sette seg opp. "Sengeteppet" rundt sengens ramme er noe av det mest møkkete jeg noengang har sett!! Vår herre må vite hva alle flekkene osv. var, jeg vil helst ikke vite det. Badet kunne ikke vært mindre, men som sagt, for en natt eller to, ok. Sprukne fliser på gulvet.
A/C fantes ikke og det var varmt. Rom 204, håper sengeskjuleren er vasket for kommende gjester, så møkkete har jeg aldrig sett på et hotell.

• Opphold: juni 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, carlth0mas0
Torni-Management, Asiakassuhdepäällikkö på Solo Sokos Hotel Torni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16 juni 2016

Dear Guest,

Thank you for your review.

I am so sorry about the inconveniences in your room. Please always contact reception, if something is wrong with the room. Room 204 has been taken care of.

Hopefully you could give our hotel another chance.
Have a lovely summertime!

Best regards
Eveliina Ruuska
Service Manager
Reception

Anmeldt 10 november 2015

Solo Sokos Hotel Torni...Et fantastisk trivelig hotel, sentralt i Helsinki, dette var min første reise til Finland, ble møtt av min finske kjæreste....Vi hadde et flott opphold på et hotell, hvor jeg ikke fant noe å dette fingeren på, trivelig betjening, god frokost...Nøler ikke med å anbefale dette hotellet til andre.

• Opphold: desember 2014, reiste som et par
1  Takk, eilert2015
Anmeldt 2 juli 2015

Torni er et hotell med historie og arkitektur fra 30-tallet. Jeg bestilte et rom høyt oppe for å få mer utsikt. Nydelig, lite rom, med spennende løsninger. At tåka tok utsikten var ikke hotellets feil. Baren i toppen av tårnet er verdt et besøk. Frokosten var også bra, i en frokostsal i klassisk stil. Mitt hotell i Helsingfors!

Romtips: Flott utsikt i de øverste etasjene.
Se flere romtips
  • Opphold: mai 2015, reiste på forretningsreise
Takk, Soergaard
Torni-Management, Service Manager på Solo Sokos Hotel Torni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 juli 2015

Dear Guest!

Thank you for your feedback! We welcome you back to our historical hotel. :)

With best regards,

Elina Salo

Anmeldt 8 oktober 2014

Vi valgte Torni fordi jeg hadde bodd der for 30-35 år siden og siden ikke vært i Helsinki. Husker lite fra første opphold, men denne gangen glemmer jeg nok ikke! Flott hotell, suveren beliggenhet og baren i toppetasjen (14?) hadde utsikt over det meste av byen. Det samme hadde barens toalett en trapp ned fra baren. God frokost og bra rom. Anbefales!

• Opphold: september 2014, reiste som et par
Takk, kariKirken-r
Torni-Management, Manager på Solo Sokos Hotel Torni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 oktober 2014

Hej och tack för dina kommentarer!

Hoppas ni är tillbaka på Solo Sokos Hotel Torni snart.

Hälsningar,
Marjut Söderlund
Hotel Manager

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Helsingfors hotellene
GLO Hotel Kluuvi Helsinki
Hotel Lilla Roberts
Nr. 3 av 66 i Helsingfors
548 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Solo Sokos Hotel Torni? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Solo Sokos Hotel Torni

Adresse: Yrjoenkatu 26, Helsingfors 00100, Finland
Beliggenhet: Finland > Uusimaa > Helsingfors > Kampinmalmi
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Suiter
Hotellstil:
Nr.9 forretningshotell i Helsingfors
Nr.12 romantisk hotell i Helsingfors
Nr.12 grønt hotell i Helsingfors
Nr.15 familiehotell i Helsingfors
Nr.15 luksushotell i Helsingfors
Prisnivå: kr 1 074 - kr 2 433 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Solo Sokos Hotel Torni 4*
Antall rom: 152
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Solo Sokos Hotel Torni. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Sokos Hotel Helsinki

Er dette din oppføring på TripAdvisor?