Ulike måter å oppleve Old Market Hall på
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi var her på en søndag, da salgsbodene var stengt. Kafébodene var fortsatt åpne, og vi så hvor trivelig det kunne være her inne på en vanlig hverdag eller lørdag

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, ArneV164
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Er du interessert i mat, må du få med deg Old Market Hall. Et tyvetalls små butikker med dertilhørende små spisesteder gjør dette til en flott opplevelse. Sett av god tid; Spis litt mat, kjøp noe delikatesser og nyt den rolige atmosfæren.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, MorganLillegard
Anmeldt 16. november 2017

Her kan man kjøpe mat, finske spesialiteter innen kjøtt og fisk. Flere spisesteder. Populært for innbyggere og turister. Passer for alle aldre.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, hannekvistaas
Anmeldt 5. november 2017

Sentralt på havna - et sted for en smak av god små mat eller en kaffe eller en øl. Kan nok fort bli trengsel, da lokalet ikke er så stort. Men anbefales !

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, otomlie
Anmeldt 3. september 2017 via mobile enheter

Å besøke Old marker hall var en uventet positiv opplevelse. Interiøret var godt tatt vare på og driften tilpasset interiøret. Mye spennende å få kjøpt, men greit å bare se også.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, annedorthenodlanda